تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
۰
plusresetminus
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش:

لزوم داشتن کارت واکسن برای معلمان

ماشاالله میرزاحسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در صورت آموزش حضوری، هیچ معلمی بدون داشتن کارت واکسن حق حضور در کلاس درس را ندارد.
لزوم داشتن کارت واکسن برای معلمان
به گزارش "راه آرمان" ماشاالله میرزاحسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان شهید سام نژاد، گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر از کارکنان مجموعه آموزش و پرورش استان کرمان (اعم از معلمان مدارس دولتی و غیردولتی)، باحضور در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون ویژه فرهنگیان، مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: مراکز واکسیناسیون فرهنگیان از پنجم مرداد ماه آغاز به کار کرده و دوز دوم واکسن فرهنگیان با توجه به زمان بندی لازم برای هرنوع واکسن، اعمال خواهد شد.
میرزا حسینی درخصوص ۳۰ درصد باقی مانده فرهنگیان که واکسینه نشده اند، بیان کرد: این تعداد از فرهنگیان که به دلایل ابتلا یا مشکوک بودن به کرونا یا داشتن بیماری زمینه‌ای و یا در خواست نوع خاصی از واکسن، از تزریق جا مانده اند، با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق مدیران آموزش و پرورش تا قبل از آغاز سال تحصیلی، واکسن خود را دریافت خواهند کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان تأکید کرد: در صورت آموزش حضوری، هیچ معلمی بدون داشتن کارت واکسن حق حضور در کلاس را ندارد و تزریق نشدن واکسن معلمان به دلایل غیر پزشکی قطعاً تبعات حقوقی خواهد داشت.
ماشاالله میرزا حسینی عنوان کرد: زیر ساخت‌های مناسب برای آموزش حضوری در مدارس ایجاد شده و این آمادگی وجود دارد که هر زمان شرایط مساعد شود، کلاس‌های درس به صورت حضوری دایر شود.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قبل از شروع سال تحصیلی جدید سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز خواهد شد.
میرزا حسینی بیان کرد: تجهیزات بهداشتی و ورزشی تا پایان شهریور ماه به همه مناطق، نواحی و شهرستان‌های استان در قالب کاروان مهر با نشاط ارسال خواهد شد.
انتهای پیام/تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdcc0sqsp2bqii8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما