تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳
۰
plusresetminus
نماینده پنج شهر جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی:

لزوم توجه جدی به زیرساخت‌های حوزه برق جنوب کرمان

شکرالهی گفت: این منطقه با توجه به محرومیت‌هایی که دارد، نیاز به توجه در حوزه‌های تکمیل فاز دوم نیروگاه شوباد (شهرستان کهنوج)، تکمیل و راه‌اندازی پست ۱۳۲ کیلوولت قلعه‌گنج و تکمیل و راه‌اندازی پست ۱۳۲ کیلوولت فاریاب است.
لزوم توجه جدی به زیرساخت‌های حوزه برق جنوب کرمان
یه گزارش راه آرمان،منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار وزیر نیرو در خصوص نیازهای صنعت برق استان کرمان اظهار داشت: این موارد شامل منفی شدن تراز تولید و مصرف با توجه به رشد سریع صنعتی،  توجه به نیروگاه‌های تجدیدپذیر با توجه به موقعیت ویژه، توجه به نیروگاه‌های تولید پراکنده در سطح شبکه استان با توجه به گستردگی و بحران‌خیز بودن استان و لزوم توجه به تولید در شرایط جزیره‌ای در راستای تاب‌آوری و پدافند غیرعامل است.

وی بیان کرد: گسترش زیرساخت‌های شبکه انتقال و فوق‌توزیع در سطح استان، توجه به شرایط شرکت‌های پیمانکاری بومی در راستای نگهداشت نیروی انسانی با توجه جذب نیروی انسانی با تجربه از سوی شرکت‌های صنعتی و پرداخت‌نکردن به موقع مطالبات نیروگاه‌های خورشیدی و تولید پراکنده از دیگر نیازهای صنعت برق استان کرمان است.

شکرالهی با بیان مشکلات حوزه برق پنج شهرستان جنوبی کرمان افزود: این منطقه با توجه به محرومیت‌هایی که دارد، نیاز به توجه در حوزه‌های تکمیل فاز دوم نیروگاه شوباد (شهرستان کهنوج)، تکمیل و راه‌اندازی پست ۱۳۲ کیلوولت قلعه‌گنج و تکمیل و راه‌اندازی پست ۱۳۲ کیلوولت فاریاب است.

وی خاطر نشان کرد: سایر نیازها در این حوزه احداث خط و پست ۱۳۲ کیلوولت نودژ(شهرستان منوجان)، احداث خط  و پست ۱۳۲ کیلوولت صولان قلعه‌گنج، احداث پست ۲۳۰ کیلوولت جازموریان شهرستان رودبار جنوب، احداث پست ۲۳۰ کیلوولت هامون شهرستان رودبار جنوب و احداث نیروگاه تولید پراکنده در قلعه‌گنج، منوجان، فاریاب و زهکلوت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/پناهی https://armanekerman.ir/vdccpsqs02bqii8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما