تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
۰
plusresetminus
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان:

کرمان میزبان 296 شهید گمنام است

سرهنگ «مهدوی‌فر» گفت: در حال حاضر استان کرمان میزبان 296 شهید گمنام در 113 نقطه است که 76 شهید در شهرها و روستاها، 10 شهید در مراکز نظامی و کارخانه‌ها، 19 شهید در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و 8 شهید نیز در گلزارهای شهدا تدفین هستند.
کرمان میزبان 296 شهید گمنام است
 به گزارش "راه آرمان" نشست هیات امنای شهدای گمنام استان کرمان با حضور حجت‌الاسلام «علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان، آیت‌ اللهی‌موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و دیگر اعضا در محل دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد.
حجت‌الاسلام«علیدادی‌سلیمانی» تداوم برنامه‌های فرهنگی در گلزارهای شهدای گمنام را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیات امنای شهدا در شهرستان‌ها باید فعال شوند.
وی همچنین پیشنهاد داد تا سازه‌های گلزارهای شهدا در سطح استان به صورت مشخص و تیپی طراحی و اجرا شوند.
«سیدمصطفی‌ آیت‌اللهی‌موسوی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه از اختصاص 10 میلیارد تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدا در سطح استان خبر داد.
این مسئول گفت: جلسات متعدد ساماندهی گلزارهای شهدا در حوزه معاونت عمرانی استانداری برگزار شده و طبق آمارها، کرمان جزو استان‌های برتر در این حوزه است.
آیت‌اللهی‌موسوی ابراز داشت: با فرمانداران نیز مکاتبه کرده‌ایم که اعتباری برای گلزار شهدای گمنام گذاشته شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین از آمادگی دفتر فنی استانداری برای طراحی در سازه‌های گلزارهای شهدای گمنام نام برد.
 کرمان میزبان 296 شهید گمنام
سرهنگ «محمود مهدوی‌فر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر استان کرمان میزبان 296 شهید گمنام در 113 نقطه است که 76 شهید در شهرها و روستاها، 10 شهید در مراکز نظامی و کارخانه‌ها، 19 شهید در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و 8 شهید نیز در گلزارهای شهدا تدفین هستند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: اولین شهید گمنام سال 61 در استان کرمان تدفین شده است و اکنون 147 مورد درخواست از سراسر استان برای میزبانی شهید گمنام داریم که 16 نقطه مورد موافقت قرار گرفته است.
انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcd5f0fsyt0xx6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین