تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰
۰
plusresetminus
جعفر غضنفری گفت: رویکرد نیروی انتظامی در شهرستان رویکرد جامعه نگری و جامعه محوری در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی و احساس امنیت استت.
رویکرد نیروی انتظامی در شهرستان جامعه محوری و جامعه نگری است

به گزارش راه آرمان، سرهنگ جعفر غضنفری فرماندهی انتظامی بردسیر در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان گفت: بدون استفاده از ظرفیت های رسانه ماموریت های سازمان ها و نهادها در عصر ارتباطات به نتیجه نخواهد رسید.

وی افزود: رویکرد نیروی انتظامی در شهرستان، در فضای حقیقی و مجازی در حد مطلوبی بوده است و امیدواریم روز به روز با رویکرد جامعه محوری و جامعه نگری در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و احساس امنیت عملکرد بهتری برای زندگی مطلوبتر مردم داشته باشیم.

فرماندهی انتظامی بردسیر درباره مشکلات مربوط به خرده فروشان مواد مخدر و سرقت های ضایعات تصریح کرد: فرآیند اصلاح و بازیابی مجرمین فرآیند معیوبی است و حمایت های پس از وقوع جرم اشکال دارد که نیاز به همکاری همه ی دستگاه های حمایتی و لزوم وجود قانون های حمایتی دارد تا فردخرده فروش بلافاصله بعد از آزادی دوباره مرتکب همان عمل نشود.

سرهنگ غضنفری در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره تبدیل شدن برخی از پارک ها به محلی برای برخی اقدامات مجرمانه، بیان کرد: احداث پارک ها باید پیوست امنیتی و ترافیکی داشته باشد و متاسفانه برخی پارک ها در شهرستان بدون کارشناسی ساخته شده اند.

وی ضمن اشاره به کاهش چشمگیر آلودگی های صوتی در بردسیر تاکید کرد: آلودگی صوتی به هر ترتیبی در وسایل نقلیه اعم از صدای اگزوز، لاستیک یا سیستم در مرحله اول ۱۰۲ هزار تومان جریمه دارد در مرحله دوم ۲۰۲ هزار تومان و در مرحله سوم ۳۰۲ هزار تومان جریمه خواهد داشت.

سرهنگ غضنفری در حوزه اجتماعی و فرهنگی از توزیع ۱۵۰ میلیون تومان داروی رایگان در بین نیازمندان خبرداد و افزود: از آبان سال گذشته تا امروز ۱۲۰۰ سبد کالا با همکاری خیریه موعود و ۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شده است.
وی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی را در راستای جریان سازی امنیت و اصلاح تفکر مردم دانست و گفت: اقدامات ما برای تحکیم خودمراقبتی و خودپلیسی است تا مردم به امنیت اجتماعی خود و دیگران کمک کنند.

فرماندهی انتظامی بردسیر از برخورد جدی و قاطعانه با ارازل و اوباش خبر داد و تصریح کرد: افرادی که به هر شکل نظم عمومی جامعه را برهم بزنند مثل نزاع های دسته جمعی و چاقو کشی علاوه بر برخورد قاطعانه در لیست سیاه پلیس قرار می گیرند و برای آنها سابقه ی ارازل و اوباش ثبت می شود.

 سرهنگ غضنفری در خصوص رصد فضای مجازی گفت: پلیس فتای شهرستان فضای مجازی را به دقت رصد می کند و با هنجارشکنان در فضای مجازی نیز برخورد می کند.
وی در پایان گفت: ریشه کنی اسیب های اجتماعی نیاز به هم افزایی همه ی دستگاه های اجرایی و حمایتی در کنار پلیس دارد و لازم است اقدامات همزمانی صورت بگیرد که امیدواریم در آینده نزدیک این امر محقق شود.

انتهای پیام/ شاه حیدری https://armanekerman.ir/vdcguq9q3ak9xx4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما