کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان :

کشف 2 میلیارد تومان تجهیزات برق رسانی سرقتی از کارگاه های ضایعاتی کرمان

20 شهريور 1400 ساعت 11:40

محمد سلیمانی با حضور در کلانتری بیست شهر کرمان از پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان به خاطر همکاری در کشف کابل و تجهیزات سرقتی شبکه توزیع برق تجلیل کرد.


به گزارش "راه آرمان" محمد سلیمانی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با حضور در کلانتری بیست شهرستان کرمان ضمن قدردانی صمیمانه از فرماندهی و تک تک مسئولین و پرسنل تلاشگر و خدوم نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه و بویژه شبکه و تجهیزات برق این شهرستان اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در جامعه بی بدیل و بسیار مهم و کار ساز است و بنده وظیفه خود می دانم از بابت دستگیری سارقان تجهیزات برق و تحویل آنان به مقامات قضایی توسط پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی قدردانی وِیژه ای داشته باشم.

وی اظهار کرد: تمرکز به حلقه های واسط و بالای سارقان بخصوص  خریداران کلان  اموال مسروقه کمک زیادی به جلوگیری از سرقت خواهد کرد. 

در ادامه ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با اشاره به اجرای طرح بازدید و بازرسی از کارگاه های ضایعاتی شهر کرمان گفت: در این طرح انواع لوازم سرقتی و بیشتر سیم و دیگر تجهیزات برق رسانی به ارزش دو میلیارد تومان کشف شد. 

وی افزود: در این طرح تیم هایی از پلیس شهرستان کرمان با هماهنگی مقامات قضایی از بیش از ۳۵ کارگاه ضایعاتی بازدید و مقادیر زیادی اموال مسروقه و بیشتر سیم، کابل و دیگر تجهیزات برق رسانی که توسط سارقان به سرقت رفته و به افراد مالخر در برخی از این کارگاه ها فروخته شده بود را کشف کردند.

در پایان این بازدید  سلیمانی مدیر عامل شرکت با اعطای لوح تقدیر  از افراد موثر در کشفیات تجهیزات سرقتی برق شهرستان کرمان تجلیل کرد.

 انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 121298

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121298/کشف-2-میلیارد-تومان-تجهیزات-برق-رسانی-سرقتی-کارگاه-های-ضایعاتی-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir