کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هلال احمر استان کرمان:

"رزمایش حفاظت از مقر" در جمعیت هلال احمر کرمان برگزار شد

20 شهريور 1400 ساعت 11:30

فلاح گفت: از اجرای "رزمایش حفاظت از مقر" با مشارکت 140 نیروی امدادی و داوطلب در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق جمعیت هلال احمر استان خبر داد.


به گزارش راه آرمان؛ رضا فلاح مدیرکل هلال احمر استان کرمان بیان کرد: با مشارکت 140 نفر از نیروهای امدادی، حراست و داوطلب جمعیت هلال احمر استان و با محوریت پایگاه بسیج شهدای هلال احمر "رزمایش حفاظت از مقر" در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق جمعیت هلال احمر استان برگزار شد. 

وی افزود: این مانور با هدف حفظ آمادگی نیروهای مستقر در محیط به منظور دفاع از مقر و نیروهای امدادی و عکس العمل سریع در مواجه با حوادث مختلف، حفظ انسجام و یکپارچگی بخصوص در هنگام بروز حادثه و بهبود بخشیدن به هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی برگزار شده است. 

مدیرکل هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور و نظارت فرمانده بسیج ادارات استان و فرمانده گردان بیت المقدس در این رزمایش خاطرنشان کرد: تخلیه اصولی افراد، ارائه کمک های اولیه و تامین سرپناه اضطراری برای بحران ها، فرهنگ سازی و ایجاد انگیزش بین داوطلبان و سایر اقشار جامعه از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

فلاح  تصریح کرد: در این رزمایش تیم حفاظت فیزیکی_نگهبانی، تیم اطفاء حریق و تیم امدادونجات در بخش های مختلف ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/نامجو


کد مطلب: 121299

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121299/رزمایش-حفاظت-مقر-جمعیت-هلال-احمر-کرمان-برگزار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir