تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
۰
plusresetminus
فلاح گفت: از اجرای "رزمایش حفاظت از مقر" با مشارکت 140 نیروی امدادی و داوطلب در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق جمعیت هلال احمر استان خبر داد.
"رزمایش حفاظت از مقر" در جمعیت هلال احمر کرمان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ رضا فلاح مدیرکل هلال احمر استان کرمان بیان کرد: با مشارکت 140 نفر از نیروهای امدادی، حراست و داوطلب جمعیت هلال احمر استان و با محوریت پایگاه بسیج شهدای هلال احمر "رزمایش حفاظت از مقر" در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق جمعیت هلال احمر استان برگزار شد. 

وی افزود: این مانور با هدف حفظ آمادگی نیروهای مستقر در محیط به منظور دفاع از مقر و نیروهای امدادی و عکس العمل سریع در مواجه با حوادث مختلف، حفظ انسجام و یکپارچگی بخصوص در هنگام بروز حادثه و بهبود بخشیدن به هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی برگزار شده است. 

مدیرکل هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور و نظارت فرمانده بسیج ادارات استان و فرمانده گردان بیت المقدس در این رزمایش خاطرنشان کرد: تخلیه اصولی افراد، ارائه کمک های اولیه و تامین سرپناه اضطراری برای بحران ها، فرهنگ سازی و ایجاد انگیزش بین داوطلبان و سایر اقشار جامعه از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

فلاح  تصریح کرد: در این رزمایش تیم حفاظت فیزیکی_نگهبانی، تیم اطفاء حریق و تیم امدادونجات در بخش های مختلف ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdcb98b89rhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما