تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۰
۰
plusresetminus
سیدمحمودحسینی گفت: مطالبه به حق مردم سیرجان از اعضای شورای شهر این است که در انتخاب شهردار، هم دقت کند و هم تسریع نمایند مردم سیرجان از این معطلی گله‌مند هستند
شورای شهر در انتخاب شهردار معطل نکند/ از افرادی که رأی سفید دادند گله مندیم
به گزارش راه آرمان؛  امام جمعه سیرجان گفت: مطالبه به حق مردم سیرجان از اعضای شورای شهر این است که در انتخاب شهردار، هم دقت کند و هم تسریع نمایند مردم سیرجان از این معطلی گله‌مند هستند اعضای شورای شهر چندین روز از افراد برنامه گرفتند، وقت گذاشتند و شهروندان منتظر انتخاب شما بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمودحسینی اذعان کرد: شهروندان سیرجانی شما را انتخاب کردند که مشکلاتشان حل شود چرا برای انتخاب شهردار تعلل کردید؟ چرا رای سفید دادید؟ مگر ملاک انتخاب شهردار را نمی‌فهمید یا بلد نیستید؟ اگر در بین این همه گزینه، توانایی شناخت فرد شایسته را نداشتید چرا عضو شورا شدید؟ چرا وارد این وادی شدید؟ مردم شما را انتخاب نکردند که رای سفید دهید امیدوارم هر چه سریع تر با دقت کافی فردی که لایق هست را انتخاب کنید.

وی اظهار کرد: سیرجان نیازمند شهرداری متخصص، خدوم و جهادی می باشد بنده بارها اعلام کرده‌ام که از فرد خاصی حمایت نمی‌کنم و در این دوره هم برای اعضای شورا ملاک ها و معیارهای خود را از تریبون رسمی نمازجمعه اعلام کردم.

انتهای پیام/سعید https://armanekerman.ir/vdcbg8b8zrhb5fp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما