کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب:

مامور قلابی در رودبار جنوب دستگیر شد

20 شهريور 1400 ساعت 13:42

حامد عمرانی از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل عنوان دولتی و اطلاعاتی، مدعی اعمال نفوذ در مراجع انتظامی بود، خبر داد و گفت: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و برای وی کیفرخواست صادر شده است.


به گزارش راه آرمان؛حامد عمرانی در تشریح خبر گفت: با اعلام گزارشی از سوی فردی که دارای پرونده در مرجع انتظامی بوده، مبنی بر پرداخت وجه به یک فرد مدعی اعمال نفوذ جهت حل و فصل پرونده در مرجع انتظامی، مراتب در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب با بیان این مطلب که پلیس اطلاعات شهرستان رودبارجنوب با دستور قضایی، بلافاصله فرد مورد نظر را شناسایی کرده است، تاکید کرد: نیروهای پلیس اطلاعات پس از شناسایی این فرد، در حالی که قصد فرار داشت، نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
 وی با اینکه متهم به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را از این عمل را تحصیل مال دانسته است، گفت: وی به اتهام غضب عنوان دولتی و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی دستگیر شده است.

وی تصریح کرد: پرونده مربوطه پس از رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان روبارجنوب جهت صدور حکم به دادگاه ارسال شده است و متهم همچنان با قرار متناسب در زندان بسر می برد.

انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 121308

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121308/مامور-قلابی-رودبار-جنوب-دستگیر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir