تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱
۰
plusresetminus
تجمع اعتراض آمیز کارگران زغالسنگ «گِلتوت» شهرستان زرند امروز برای سومین مرتبه اینبار مقابل دفتر نماینده مجلس با حضور مسئولان و پاسخ به اعتراض کارگران به پایان رسید.
سوت پایان تجمع اعتراض آمیز کارگران زغالسنگ «گِلتوت» با حضور مسئولان
به گزارش راه آرمان، کارگران معدن زغالسنگ «گِلتوت» زرند برای سومین بار به جهت بی توجهی مسئولان به خواسته هایشان امروز مقابل دفتر عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان تجمع کردند.

یکی از کارگران معدن طی تماس تلفنی به خبرنگار ما گفت: این تجمع تا ظهر ادامه داشت تا اینکه بالاخره با حضور کارفرما، تعدادی از نمایندگان کارگران معدن، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، رئیس تامین اجتماعی، نماینده دادستانی، رئیس صمت شهرستان و فرمانداری در محل فرمانداری شهرستان زرند صورتجلسه ای با این مضامین به امضا رسید که متن به آن به شرح زیر است؛

مقرر گردید کارفرما معدن زغالسنگ گِلتوت به علت تخلف بیمه ای درخواست حسابرسی از شرکت سرمایه گذاری صنعت زغال را طی نامه ای برای موسسه حسابرسی بفرستد و کلیه احکام پرسنلی، حقوقی، مدارک و سایر مستندات را تحویل بازرسان تامین اجتماعی قرار دهد.

همچنین قرار شد از ابتدای سال 99 بیمه کارگری براساس کل حقوق دریافتی و طبق نظر موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی اصلاح گردد.

وی ادامه داد: کارگران معدن «گِلتوت» اصرار داشتند طرح طبقه بندی مشاغل براساس طرح اجرایی شرکت معادن زغالسنگ کرمان اجرا شود در این زمینه مقرر گردید طرح ظرف مدت یک ماه آینده اجرا گردد و اگر نقایصی داشت و حقوق پایه کارگری افزایش پیدا نکرد طرح دوباره اصلاح گردد.

این کارگر معدن بیان کرد: در مورد  حقوق مرداد ماه کارگران معدن که در 2مرحله واریز شده بود قرار شد بیمه کامل بر حقوق واریزشود و ساعات کاری  ونحوه کار بر طبق شرایط گذشته انجام شود.
 
انتهای پیام/نامجو
  https://armanekerman.ir/vdchzznzi23nixd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین