تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبر داد؛

آغاز شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور در استان کرمان

صادقی گفت: پویش ملی شور عاطفه‌ها باهدف کمک به تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰ شهریور هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان آغاز می‌شود.
آغاز شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور در استان کرمان
به گزارش راه آرمان، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان هدف از برگزاری پویش ملی شور عاطفه‌ها را کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اعلام کرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان ازجمله گوشی و تبلت هوشمند و پرداخت کمک‌هزینه تحصیل، در اولویت این طرح قرارگرفته است.

وی بیان کرد: به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون سال گذشته پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: خیران نیک‌اندیش و هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود از طریق شماره‌گیری کد دستوری #034*8877* و شماره کارت مجازی 5859837000064879 بانک تجارت در پویش ملی شور عاطفه‌ها مشارکت کنند. 

صادقی ادامه داد: سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است.

وی بیان کرد: پویش شور عاطفه‌ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» با همکاری کمیته امداد، صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری از روز شنبه ۲۰ شهریورماه آغاز  و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه به تاریخ  ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریورماه به‌صورت ویژه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تعیین‌شده است.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdcizzazpt1arp2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین