تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸
۰
plusresetminus
جعفر رودری گفت: دستگاه های اجرایی استان کرمان در محورهای ارزیابی عمومی در سال 99 ، 652 امتیاز از مجموع هزار امتیاز کسب کرده و درصد تحقق برنامه ها ۶۵ درصد است.
تحقق 65 درصدی برنامه های استان کرمان در سال گذشته/ بیش از ۸۷ درصد مصوبه های کارگروه ها به مرحله اجرا رسیده است
به گزارش راه آرمان، جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان پیش از ظهر امروز در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان کرمان اظهار کرد: نظام اداری یکی از اصلی ترین زیرساخت های اداری و بستر اصلی پیاده سازی حکم رانی مطلوب لست.

وی افزود: مهم ترین هدف در بدنه دستگاه اجرایی، ارتقا نقش و کارکرد دولت است تا امکان پیاده سازی مطلوب صورت گیرد، با توجه به ابلاغ نقشه راه توسط مقام معظم رهبری، باید ساختار نظام اداری اصلاح شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: با توجه به شرایط گاهی فرصت ارائه برخی از اقدامات خوب وجود ندارد از این رو باید شاخص ها بررسی شده تا به روند رو به رشدی دست پیدا کنیم.

رودری با اشاره به عملکرد دستگاه های اجرایی استاندر سال 99 عنوان کرد: در سال گذشته واگذاری خدمات به واحدهای عملیاتی و کاهش پست های سازمانی از مجموع 1047 هدف، 670 مورد آن اتفاق افتاد و وظایف واگذاری اختیارات نیز بیش از 75 درصد انجام شد که در کاهش پست ها 80 درصد هدف در نظر گرفته محقق شده است.

وی یادآور شد: الکترونیکی کردن خدمات و اصلاحات فرآیندهای ارائه خدمت، بهبود فضای کسب و کار و غیره، از ۲۵۷۱ خدمت شناسه دار در سال ۹۵ ، ۴۵ درصد در وب سایت ها اطلاع رسانی شد که این میزان در سال گذشته به 66 درصد رسید و تا پایان سال جاری همه خدمات به صورت 100 درصد اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: از نظر وضعیت استخدام در استان 48918 نیروهای رسمی، 10691 نیروی پیمانی و ۲۴۰ نیروی رسمی کارگری در استان فعالیت می کنند که 43.7 درصد آنها خانم هستند.

رودری تاکید کرد: تراز ورود و خروج نیرو در ادارات استان کرمان، ۱۰۰۰ نفر ورودی و ۹۵۰ نفر بازنشسته بوده که در این زمینه تراز برقرار است‌.

وی ادامه داد: بیش از ۸۷ درصد مصوبه های کارگروه های برگزار شده در استان به مرحله اجرا رسیده است، حداقل ۴ کارگروه توسعه مدیریت درهر دستگاه باید با حضور مدیر برگزار شده باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی استان در محورهای ارزیابی عمومی در سال 99 ، 652 امتیاز از مجموع هزار امتیاز کسب کرده و درصد تحقق برنامه ها ۶۵ درصد است.

لازم به ذکر است که استانداری کرمان در بین رتبه های اول تا پنجم کشوری موفق به کسب نمره عالی شده است.

انتهای پیام/ س
 
  https://armanekerman.ir/vdcf0ydy1w6d0ma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین