کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کرمان:

منع تردد شبانه همچنان در استان کرمان وجود دارد

22 شهريور 1400 ساعت 7:49

ناظری گفت: لغو محدودیت تردد شبانه صرفا در شهرهایی اعمال می شود که مراکز واکسیناسیون شبانه روزی دارند و با عنایت به اینکه استان کرمان فاقد هر گونه مرکز واکسیناسیون شبانه روزی است، بنابراین محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای استان کرمان کماکان از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اعمال می شود.


فرمانده انتظامی استان کرمان، در گفتگو با راه آرمان، پیرو سوالات و ابهامات مردم پیرامون لغو محدودیت تردد شبانه، اظهار کرد:  لغو محدودیت تردد شبانه صرفا در شهرهایی اعمال می شود که مراکز واکسیناسیون شبانه روزی دارند و با عنایت به اینکه استان کرمان فاقد هر گونه مرکز واکسیناسیون شبانه روزی است، بنابراین محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای استان کرمان کماکان از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اعمال می شود.

وی گفت: ضمنا جریمه ورود به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب یک میلیون و پانصد هزار تومان + ۵ درصد نرخ افزایش جرایم در سال جاری، برای خودروهای پلاک غیربومی اعمال می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: پلیس صرفا مجری مصوبات ستاد ملی کرونا در حوزه وظایف کاری خود است و به تنهایی تصمیم گیرنده در خصوص اعمال یا لغو محدودیت ها و ... نیست.

انتهای پیام/نامجو
 


کد مطلب: 121345

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121345/منع-تردد-شبانه-همچنان-استان-کرمان-وجود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir