تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹
۰
plusresetminus
محمود مهدوی فرد گفت: در هفته دفاع مقدس سال جاری از 50 عنوان کتاب، 20 کتاب صوتی و تولیدات فضای مجازی و دیجیتال رونمایی خواهیم کرد.
تألیف هشت کتاب ویژه شهدا، توسط ادارات کل استان/ رونمایی از 50 عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس

به گزارش راه آرمان؛ سرهنگ محمود مهدوی فرد صبح امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با موضوع برنامه های هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه امسال چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس است که از تاریخ سی و یکم شهریور لغایت 7 مهر ماه برگزار می شود، گفت: برنامه های این هفته با دیدار تصویری در محضر رئیس جمهور برگزار خواهد شد که این مراسم سی ام شهریور ماه از ساعت نُه الی 12 در دانشگاه فرهنگیان است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: در حاشیه این برنامه، برنامه های دیگری از جمله رونمایی های مختلف را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در روز اول هفته دفاع مقدس از 74 عنوان کتاب ویژه شهدا و دفاع مقدس رونمایی شد، عنوان کرد: امسال نیز از 50 عنوان کتاب، 20 کتاب صوتی و تولیدات فضای مجازی و دیجیتال رونمایی خواهیم کرد.

مهدوی فرد در خصوص دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا، اجرای ویژه برنامه مشترک با اداره کل بانوان استانداری در  شب اربعین و سالگرد عملیات ثامن الائمه در گلزار شهدا، تجلیل از  ۶۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس، برنامه رادیویی به مدت یک هفته و دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: اجرای برنامه زنده تلویزیونی در دو مکان؛ ۴ شب در موزه دفاع مقدس و ۴ شب در هوانیروز را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است که در شهر کرمان برگزار می شود

وی در پایان با تأکید بر اینکه نقش استان کرمان در دفاع مقدس گسترده است و یک دستگاه به تنهایی نمی تواند در این باره ایفای نقش کند، خاطر نشان کرد: طبق موافقت استاندار مصوبه ای در شورای هماهنگی دفاع مقدس مبنی بر همکاری ادارات برای چاپ زندگی یک شهید لحاظ شد که در این زمینه تاکنون هماهنگی با هشت اداره برای چاپ کتاب انجام شده است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjivevyuqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین