کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان خبرداد؛

تعیین تکلیف مشمولان غایب و تشویق جوانان برای اعزام به خدمت سربازی

22 شهريور 1400 ساعت 14:26

اسماعیل کشتکار معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: پيگيري مسئله غيبت مشمولان امري ضروري و تعیین تکلیف مشمولان غایب و تشویق جوانان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی در دستور کار پلیس است.


به گزارش "راه آرمان" جلسه قرارگاه احضار و اعزام مشمولان غايب وظیفه عمومی شهرستان جنوبی به ریاست معاون هماهنگ کننده و با حضور معاون وظیفه عمومی استان ، فرماندهان، روسای پلیس های پیشگیری و معاونان وظیفه عمومی شهرستان های جنوب کرمان در ستاد انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد.

اسماعیل کشتکار طی سخنانی در این جلسه بیان کرد: پيگيري مسئله غيبت مشمولان امري ضروري است و بايستي تدابيري اتخاذ شود که جوانان براي اعزام به خدمت مقدس سربازی تشويق  و کليه مشمولان غايب نيز تعيين تکليف شوند.

وی افزود: اعزام مشمولان به خدمت مقدس سربازی ، نیاز به پیگیری جدی پلیس، آگاهسازی و همکاری خانواده ها در تشویق فرزندانشان  دارد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فراخوان مشمولان غایب و تامين نيروي انساني برای نیروهای مسلح را از وظایف ناجا برشمرد و گفت: ضروري است با بهره گيري از توان و ظرفيت هاي ناجا، محدوديت ها و محروميت هاي اجتماعي قانوني را براي اين دسته از مشمولان با جديت بيشتر پیگیری و  اجرا کنيم.

سرهنگ "اسماعیل کشتکار" با اشاره به ماده 58 قانون وظیفه عمومی گفت : برابر این ماده ، نیروی انتظامی موظف است در خصوص شناسایی ، تعقیب و دستگیری مشمولان غایب و رسیدگی به وضعیت آنان اقدام کند.

کشتکار همچنین در پایان خاطر نشان کرد: برابر ماده 62 قوانین و مقررات وظیفه عمومی استخدام مشمولان به طور کلی در وزارتخانه ها و مؤسسات وابسته به دولت و در کارخانه ها و کارگاه ها و موسسات خصوصی بدون داشتن کارت پایان خدمت و معافیت ممنوع است.

انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 121363

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121363/تعیین-تکلیف-مشمولان-غایب-تشویق-جوانان-اعزام-خدمت-سربازی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir