تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

ثبت‌نام کتب درسی تا ۳۱ شهریور ماه تمدید شد

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش‌آموزانی که تاکنون به هر علت موفق نشده‌اند ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود را انجام دهند، تا ۳۱ شهریور برای این کار فرصت دارند.
ثبت‌نام کتب درسی تا ۳۱ شهریور ماه تمدید شد
به گزارش "راه آرمان" احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ درصد کتب درسی دانش آموزان در تمامی دوره های تحصیلی به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده  است اظهار کرد: در همین ایام توزیع کتب درسی به مدارس در حال انجام است و هر دانش آموزی که به هر علتی موفق نشده تاکنون ثبت سفارش انجام دهد، تا ۳۱ شهریور فرصت دارد ثبت نام را انجام دهد.

وی تاکید کرد: هیچ دانش آموزی بدون کتاب نخواهد ماند اما کتاب‌های درسی جز از این مسیر (ثبت نام اینترنتی) به دست دانش آموزان نمی‌رسد و حتما باید ثبت نام انجام شود.

اسکندری نسب تاکید کرد: دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌توانند حداکثر تا پایان شهریور ماه از طریق سامانه https://www.irtextbook.ir وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شوند و ثبت سفارش انجام دهند.

 وی بیان کرد: برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه نیاز است.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: همچنین دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند نسبت به اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود از طریق نشانی مذکور اقدام کنند.

احمد اسکندری نسب اظهار کرد: خرید کتاب درسی نیازمند ثبت‌نام دانش آموزان در سامانه پادا و مشخص شدن مدرسه محل تحصیل آنهاست و در صورتی که دانش آموزی در این سامانه ثبت نام نکند، موفق به خرید کتاب درسی هم نخواهد شد.

انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcepz8zejh8wxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین