تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
۰
plusresetminus
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد مطرح کرد؛

اردوهای جهادی، امروز مصداق مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم

فضلیتی نیا گفت: اردوهای جهادی، امروز مصداق مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم هستند که خودسازی از اهداف اصلی برگزاری این نوع اردوها است.
اردوهای جهادی، امروز مصداق مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم
به گزارش راه آرمان، حجت‌الاسلام حسین فضیلتی نیا رئیس تبلیغات اسلامی عنبرآباد از برگزاری اردوی جهادی به روستای محروم بارده توسط گروه جوانان جهادی زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد با همکاری موسسه خیریه نسیم مهربانی خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: اردوهای جهادی، امروز مصداق مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم هستند که خودسازی از اهداف اصلی برگزاری این نوع اردوها است.

وی گفت: برخی سالمندان و افراد بی بضاعت در روستاها وجود دارند که کمتر خدماتی به آنان می‌شود لذا برگزاری این اردوها جهت امداد رسانی ضروری است.


فضیلتی نیا ابراز داشت: تعدادی از جوانان مخلص و پای کار ارزش ها در روستای محروم بارده حضور یافتند و یک سرویس بهداشتی برای یک سالمند نیازمند ساختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد ضمن دعوت به همکاری در این نوع اردوهای جهادی افزود: یکی از شیوه های مهم در امر خودسازی و جهاد با نفس آن هم در دوران جوانی، شرکت در همین اردوهای جهادی است.

وی گفت: از مسئولین و خیرین در این امر خداپسندانه دعوت می‌کنم تا با حمایت و همکاری خود، در امر برگزاری اردوهای جهادی، جهت محرومیت زدایی بخشی از مشکلات روستاها کمک لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdceoz8zzjh8wxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین