تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
۰
plusresetminus
شعرباف تبریزی با بیان اینکه اجرای پروژه های نیمه تمام اولویت اول شهرداری خواهد بود، گفت: باید ابتدا ببیینم علت اینکه پروژه «گذرگاه شهید سلیمانی» اجرایی نشده چه بوده است، آیا کمبود اعتبار علت آن بوده یا چیز دیگر که بررسی و اقدام خواهد شد.
بررسی علت اجرایی نشدن طرح «گذرگاه شهید سلیمانی» پس از دریافت حکم
به گزارش راه آرمان، همانطور که می دانید در نشست غیر علنی 6 شهریور اعضای ششمین دوره شورای شهر کرمان «سعید شعرباف تبریزی» به عنوان شهردار جدید کرمان با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.

برای پی گیری برخی از پروژه های نیمه تمام و اجرا نشده، امروز صبح طی تماس تلفنی با شهردار جدید از وی سوال کردیم که در رابطه با  طرح «گذرگاه شهید سلیمانی» که قرار بود از میدان شورا آغاز و تا میدان عاشورا ادامه داشته باشد در دوره شهردار سابق این کار انجام نشده و همچنان این طرح مسکوت مانده است، اذعان کرد: پس از حکم وزرات که ممکن است یک هفته الی 10 روز به طول بیانجامد سکان شهرداری را به دست خواهم گرفت و آن وقت به بررسی موضوعات و طرح ها خواهم پرداخت.

وی ادامه داد: البته پروژه های نیمه تمام پیاده راه ها و  تقاطع غیر همسطح در اولویت کاری بنده خواهند بود.

شعرباف تبریزی شهردار جدید کرمان افزود: به محض اینکه حکم را دریافت  کنم به تمامی موارد رسیدگی خواهم کرد که یکی از آنها همین پروژه «گذرگاه شهید سلیمانی» خواهد بود.

وی بیان کرد: باید ابتدا ببیینم علت اینکه این طرح اجرایی نشده چه بوده است، آیا کمبود اعتبار علت آن بوده یا چیز دیگر که بررسی و اقدام خواهد شد.
 
انتهای پیام/نامجو
  https://armanekerman.ir/vdcbg8b80rhb5ap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین