تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۹
۰
plusresetminus
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبرداد:

کار اطلاعاتی به کشف 247 کیلو تریاک ختم شد

علیرضا سوری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف 247 کيلو و 450 گرم تریاک با همکاری اطلاعاتی پلیس استان البرز خبر داد.
کار اطلاعاتی به کشف 247 کیلو تریاک ختم شد
 به گزارش "راه آرمان" علیرضا سوری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتي از حمل مقادیری مواد مخدر از محورهای استان کرمان و انتقال آن به مرکز کشور مطلع و موضوع را به این پلیس اطلاع دادند.  

وي افزود: در اين رابطه ماموران این پلیس با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و گشت زني های متوالی در محورهای مورد نظر در نهایت در محور کرمان-رفسنجان به یک خودرو سمند مشکوک و دستور ایست دادند.

  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه راننده به محض رویت پلیس با سرعت زیاد و با انجام حرکات خطرساز قصد فرار داشت، افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز و با رعايت قانون به كارگيري سلاح و شلیک دقیق به لاستیک خودرو مذکور، موفق به توقیف آن ، دستگیری یک متهم و کشف  246 کیلو و 450 تریاک شدند.

وی در ادامه بیان داشت: با اقدامات فنی ماموران و ردگیری های پلیسی ، منزلی در شهر کرمان که برای دپو و انتقال مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت نیز شناسایی و در بازرسی از آن محل نیز یک کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد. 

سرهنگ سوری در پایان ضمن اشاره به اینکه در مجموع این عملیات 247 کیلو و 450 گرم تریاک کشف و 2 متهم دستگیر شدند خاطر نشان کرد: : پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت و ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش مي كند و لازم است شهروندان جهت امنيت پايدار، در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليس 110 گزارش دهند.


 انتهای پیام/تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdcb88b8srhb5ap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما