تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۱
۰
plusresetminus
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد؛

رویداد "استان آپ" فرصتی طلایی برای جذب سرمایه گذار توسط کسب و کارهای نوپا

مصطفی بغدادی گفت: سرمایه گذاران در این رویداد به صورت حضوری و آنلاین حاضر هستند، ایده های مورد نظر آن ها شانس جذب سرمایه و گسترش فعالیت خود را پیدا می کنند، اگر هر یک از سرمایه گذارانی که تیم ها را انتخاب می کنند جزء عاملان صندوق نوآوری و شکوفایی باشند، صندوق با آن ها هم سرمایه گذاری می کند.
رویداد "استان آپ" فرصتی طلایی برای جذب سرمایه گذار توسط کسب و کارهای نوپا
به گزارش راه آرمان، اولین رویداد استانی "دوشنبه های استارتاپی پیوند" ظهر امروز در کرمان با همکاری پارک علم و فناوری استان و صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد.

در حاشیه این رویداد مصطفی بغدادی مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان عنوان کرد: رویدادهای استانی استان آپ با قصد کمک به جذب سرمایه و ایجاد جریان سرمایه برای کسب و کارهای نوپا، نوین و استارتاپ ها در اغلب استان های کشور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری پارک علم و فناوری هر استان طراحی و اجرا می شود.

وی افزود: اولین رویداد استان آپ در استان کرمان در حال برگزاری است، در این رویداد که حاصل یک فرآیند چندین ماهه است، با استفاده از فراخوان کسب و کارهای نوپا در دو سطح شناسایی می شوند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ابراز کرد: یک سطح کسب و کارهایی هستند که محصول اولیه خود را در اختیار دارند، بدین معنی که دوره شتاب دهی را گذرانده، محصول را تولید کرده اند و اکنون نیاز به جذب سرمایه دارند تا در سطوح بالاتر محصول خود را به بازار برسانند.

بغدادی بیان کرد: دسته دوم از تیم های شناسایی شده، تیم هایی هستند که تنها ایده دارد و هنوز موفق به ساخت محصول و نمونه اولیه خود نشدند با عنوان پیوند، این دسته نیاز دارند تا خدمات شتاب دهی را دریافت کنند از این رو نیازمند سرمایه گذاری اولیه هستند.

وی یادآور شد: این دو دسته شناسایی شده و طی فرآیندی آموزش ها و تکنیک های توانمندسازی را فراگرفته اند، در رویداد کرمان ۴۲ تیم شناسایی شدند که از این بین ۲۰ تیم برای رویداد امروز انتخاب شدند، ۱۰ تیم در سطح یک و ۱۰ تیم در سطح پیوند شناسایی شدند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ابراز کرد: تیم ها بر اساس معیارهایی همچون جذابیت فرآیند، میزان شانس موفقیت، آمادگی تیم منتخب برای جذب سرمایه انتخاب شدند.

بغدادی اظهار کرد: در ۲ روز گذشته ۶ تیم برای جذب سرمایه و تجاری سازی و ۷ تیم برای پیوند انتخاب شدند، این تیم ها امروز ایده های خود را برای سرمایه گذاران شرح می دهند.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران در این رویداد به صورت حضوری و آنلاین حاضر هستند، ایده های مورد نظر آن ها شانس جذب سرمایه و گسترش فعالیت خود را پیدا می کنند، اگر هر یک از سرمایه گذارانی که تیم ها را انتخاب می کنند جزء عاملان صندوق نوآوری و شکوفایی باشند، صندوق با آن ها هم سرمایه گذاری می کند.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر در صورتی که سرمایه گذار ۲۰ درصد از سرمایه مورد نیاز آن تیم را تامین کند تا ۸۰ درصد از سرمایه را صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق عامل سرمایه گذاری خود در اختیار تیم قرار می دهد تا بتواند فرآیند توسعه خود را پیش ببرد.

انتهای پیام/س
https://armanekerman.ir/vdcfyydy1w6d0ja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین