تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴
۰
plusresetminus
حجت الاسلام رضا زاده امنیت را لازمه حیات بشر دانست و گفت: کار پلیس عبادت است و نیروهای انتظامی سنگربانان واقعی جامعه هستند که در خط مقدم پیشگیری از نا امنی و جرم خدمات بی شائبه ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.
نیروهای انتظامی سنگربانان واقعی جامعه هستند
به گزارش راه آرمان، فرمانده انتظامی ریگان به همراه رئیس عقیدتی وجمعی از همکاران امروز با امام جمعه این شهرستان این دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام رضا زاده در این دیدار بیان داشت : برای تعالی و رشد پرسنل انتظامی و خانواده آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و آمادگی حضور مستمر در جمع کارکنان پلیس را داریم.

وی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام فرزاد سلطانی به ریاست عقیدتی فرماندهی انتظامی این شهرستان گفت: پرسنل نیروی انتظامی را سربازان امام زمان (عج) می دانیم و با تمام وجود از این نیروی زحمت کش حمایت می کنیم.

امام جمعه ریگان خاطر نشان کرد : با احترام و حمایت از پلیس باید اقتدار ناجا حفظ شود و با اقامه نماز و برنامه های قرآنی آینده ای روشن برای این نیروی ولایی رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ریگان اذعان داشت : کارکنان نيروي انتظامي حافظان نظم و امنيت و ايثارگران دائمي جامعه هستند و تلاش اين عزيزان در اين راه ستودني است.

حجت الاسلام رضا زاده امنیت را لازمه حیات بشر دانست و بیان کرد: کار پلیس عبادت است و نیروهای انتظامی سنگربانان واقعی جامعه هستند که در خط مقدم پیشگیری از نا امنی و جرم خدمات بی شائبه ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgxq9qyak9xt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما