تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک :

شرکت های اقماری مس در رشد و توسعه ی شهرستان ها تلاش کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک گفت : مردم انتظار دارند همه ی شرکت های اقماری مس به وظیفه خود در قبال مسئولیت های اجتماعی عمل کنند و در رشد و توسعه ی شهرستان ها تلاش کنند.
شرکت های اقماری مس در رشد و توسعه ی شهرستان ها تلاش کنند
به گزارش خبرنگار راه آرمان کرمان از شهربابک ، محمد رضا استایی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج  سپاه شهربابک در بازدید اصحاب رسانه از مجموعه ی فرهنگی و ورزشی و رفاهی  حسینیه ی ثارالله سپاه ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و  تشکر از حضور خبرنگاران در این بازدید  عنوان کرد  : پروژه حسینیه ی  ثارالله  اقدام بسیار خوب و  عام المنفعه   در جهت رشد فرهنگی ، علمی ، مذهبی  و ورزشی  شهرستان شهربابک می باشد.

 محمدرضا استایی افزود: ساخت  حسینیه ی ثارالله برای افزایش نشاط و رشد فرهنگی جوانان و نوجوانان  و خانواده های نجیب شهربابکی از یک ماه پیش شروع شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک  ضمن تشکر از همکاری  سردار معروفی گفت: سردار معروفی با افق دید بلندی که در راستای نفع و نشاط  مردم در استان  دارد در تمام شهرستان‌ها به فکر راه اندازی مجموعه های فرهنگی می باشد و  به پیشنهاد  سردار حسین معروفی تصمیم به ساخت حسینیه ی چند منظوره گرفته شد.

وی ادامه داد : زمین سپاه در نقطه استراتژیکی از شهربابک قرار دارد و سال‌ها  بدون  استفاده بود بنابراین ،از  این  زمین برای ساخت حسینیه ی چند منظوره با حمایت مصطفی رضا حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، قاسم شمسی  فرماندار ، اعضای محترم  شورای تامین و حمایت های بسیار خوب و  به جای  شرکت خصوصی  مس فلز رنگین با مدیریت دکتر گودرزی و پیگیری مهندس غلامرضایی صورت گرفت و  نقشه ساخت این مجموعه طراحی شد. 

وی با بیان ضرورت ایجاد این گونه مجموعه های فرهنگی بیان کرد : مجموعه حسینیه ی ثارالله  شامل زمینه چمن، استخر، پیست پیاده روی ، سالن آمفی تئاتر و... می باشد که  سالن آمفی تئاتر این مجموعه  برگرفته از نگین انگشتری  حاج‌قاسم در  مرکز حسینیه  خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک  در خاتمه به ضرورت مطالبه گری از همه شرکت های اقماری مس جهت اقدام به عمل به  ارائه ی خدمات اجتماعی به شهرستان شهربابک تاکید کرد و گفت  : مردم انتظار دارند شرکت‌های اقماری مس که با سرمایه گذاری در شهربابک به سود رسیدند به شهرستان شهربابک خدمات اجتماعی ارائه دهند بنابراین  شرکت های اقماری باید  تعهد داشته باشند که به مسئولیت  خدمات اجتماعی خود  عمل کنند و  برای رشد و توسعه شهرستان هزینه کنند، چرا که دشمن هم برای مقابله با فرهنگ ایرانی اسلامی هزینه زیادی می‌کند و اقدام شرکت خصوصی مس فلز رنگین در کمک به بخش های فرهنگی و عمرانی  بسیار ارزشمند و پسندیده می باشد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcdof0foyt0xo6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما