تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۵
۰
۱
plusresetminus
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از روند اجرای تکمیل پروژه نرگسان در بخش جبالبارز جنوبی بازدید کرد.
آغاز عملیات تکمیل پروژه پل نرگسان بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد پس از ۱۴سال
به گزارش "راه آرمان"  ذبیح الله اعظمی نماینده  مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ایزدی سرپرست فرمانداری عنبرآباد، رئیس راهداری و جمعی از مسئولان از روند اجرای تکمیل پروژه نرگسان در بخش جبالبارز جنوبی بازدید کردند.

اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه  پل نرگسان پس از ۱۴ سال معطلی پس از واگذاری پروژه مذکور به اداره کل راهداری وحمل نقل جاده ای عملیات تکمیل آن آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: چندین مرحله از این پل بازدید داشتیم و با توجه اینکه عبور ومرور مردم با سختی انجام می شد بصورت ویژه در دستور کار قرار گفت و خوشبختانه پیمانکار مشخص وکار در حال انجام است.

اعظمی بیان کرد: این پروژه طی ماه های آینده تکمیل و به بهرداری خواهد رسید تا خواسته بحق مردم نرگسان پس از سالها محقق شود.


انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgnq9q3ak9xt4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

صابر رئیسی
سلام خدمت همه شما مسئولین محترم جای تعجب دارد واقعا اینکه یه مسئول تو شهرستان باشه ولی از بزرگترین و پهناورترین جنگل و همچنین بزرگترین رودخانه در این شهرستان خبردار نباشند. جای نگرانیست واقعا وقتی می‌بینیم یک همچنین سرمایهای عظیمی به چشم مسئولین نمیاد و کوچکترین حرکتی نسبت به احیای این دو سرمایه بزرگ انجام نداده‌اند