کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بنیان گذار استارتاپ محصولات زیبایی و درمانی دنالی:

تولید محصولات بهداشتی طبیعی به جای شیمیایی رمز موفقیت/ استان آپ بهترین فرصت جذب سرمایه گذار است

28 شهريور 1400 ساعت 8:50

سیما دلگانی گفت: محصولات ما در حوزه پوست، مو و کاهش سایز با استفاده موضعی و مسکن های موضعی طبیعی اثر خود را القا می کنند و رویداد استان آپ فرصت شکوفایی و فرصت ورود به بازار کار و جذب سرمایه گذار را برای شرکت های فناور ایجاد کرده است.


به گزارش راه آرمان، اولین دوره از سلسله رویدادهای «استان آپ؛ 31قدم تا شکوفایی» چهارشنبه با حضور گروه های فناور و تعدادی سرمایه گذار در شهر استان کرمان برگزار شد.

این رویداد استانی برای اولین بار توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و به کارگزاری کارن کراد، طراحی و برگزار شد، استان آپ، ترکیب رویداد پیوند و رویداد دوشنبه‌های استارتاپی است که پیش از این تنها در استان تهران برگزار شده بود.

 استان‌آپ کرمان با همراهی استانداری کرمان، پارک علم  فناوری استان کرمان و اتاق بازرگانی این استان، برگزار شد.

استان آپ کرمان با هدف شناسایی و معرفی استارتاپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر استانی، تسهیل روند جذب سرمایه و به‌هم‌رسانی صاحبان ایده و شتابدهنده‌ها و همچنین توانمندسازی، به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

یکی از گروه های شرکت کننده در این رویداد شرکت دنالی بود که با توجه به تمایل افراد به استفاده از محصولات طبیعی به جای محصولات شیمیایی، اقدام به تولید محصولات بهداشتی کرده بود.

سیما دلگانی در این خصوص به خبرنگار راه آرمان گفت: ناکارآمد بودن محصولات مراقبت و درمان مو، تمایل افراد به کاهش سایز با استفاده از محصولات موضعی به جای رژیم و ورزش و داروهای خوراکی، افزایش بیماری‌های ارتوپدی و تمایل افراد به استفاده از مسکن‌های موضعی طبیعی بدون عوارض به جای مسکن‌های شیمیایی خوراکی و قیمت بالای محصولات آرایشی و بهداشتی و درمانی، محصولی باکیفیت و قیمت مناسب تولید مزایای این طرح محسوب می شود.

وی افزود: محصول مو دنالی، ریزش مو را متوقف و باعث رفع سفیدی مو می‌شود، محصول کاهش سایز دنالی، سایز را سریعا کاهش داده و سلولیت و ترک‌های چاقی و لاغری را از بین می‌برد.

بنیان گذار استارتاپ محصولات زیبایی و درمانی دنالی ابراز کرد: مسکن موضعی دنالی تسکین‌دهنده قوی دردهای عضلانی و مفصلی است، محصول پوست یک جوانساز طبیعی، روشن‌کننده و بازسازی کننده اپیدرم است.

دلگانی اذعان کرد: بازار هدف این مجموعه به طور کلی جوانان و میانسالان، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های محصولات طبیعی، فروشگاه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی، مراکز زیبایی و درمانی پوست و مو و کلینیک‌های فیزیوتراپی است.

وی یادآور شد: محصولات ما در حوزه پوست، مو و کاهش سایز با استفاده موضعی و مسکن های موضعی طبیعی اثر خود را القا می کنند و رویداد استان آپ فرصت شکوفایی و فرصت ورود به بازار کار و جذب سرمایه گذار را برای شرکت های فناور ایجاد کرده است.

بنیان گذار استارتاپ محصولات زیبایی و درمانی دنالی تصریح کرد: از جمله مزایای رقابتی ما با سایر محصولات موجود در بازار دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد و گواهی ثبت اختراع، تاثیرات سریع و پایدار، کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب است.

 
دلگانی تصریح کرد: ما از 2 سال پیش مراحل اولیه تحقیق، نمونه سازی و تست های بالینی را آغاز کردیم و در نهایت امروز موفق به تولید 4 محصول شدیم که یا دارای گواهی ثبت اختراع هستند و یا مراحل ثبت آن ها در دست بررسی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به عنوان واحد فناور در پارک علم و فناوری کرمان مستقر هستیم، میزان سرمایه مورد نیاز ما برای تولید انبوه 2.7 میلیارد تومان است که در ازای واگذاری 35 درصد از سهام شرکت محقق می شود.

به گزارش راه آرمان، لازم به ذکر است که استارتاپ محصولات زیبایی و درمانی دنالی در این رویداد به عنوان یکی از 6 تیم منتخب معرفی و موفق به جذب سرمایه گذار شد.

انتهای پیام/ س
 
 


کد مطلب: 121481

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121481/تولید-محصولات-بهداشتی-طبیعی-جای-شیمیایی-رمز-موفقیت-استان-آپ-بهترین-فرصت-جذب-سرمایه-گذار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir