تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷
۰
plusresetminus
دبیر شورای فرهنگ عمومی فهرج عنوان کرد؛

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در فهرج

سجاد رکن آبادی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 100 برنامه در شهرستان فهرج اجرا می شود.
اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در فهرج
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هرچه از دوران دفاع مقدس دور می شویم مردم از لحاظ معرفتی به این موضوع  نزدیک تر میشوند.

وی به نقل از فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) بیان کرد: حضور مردم در تشییع پیکر شهدا خصوصا سردار شهید سلیمانی نشان دهنده اینست هنوز روحیه ایثار و شهادت طلبی زنده است.

همچنین امیر باقری زاده فرماندار فهرج در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:اکثریت گلزارهای شهدای شهرستان ساماندهی شده و تا دو سال آینده با تصمیمات کمیته برنامه ریزی شهرستان تمامی آن ها ساماندهی می شوند.

سجاد رکن آبادی دبیر شورای فرهنگ عمومی فهرج نیز در این جلسه با اشاره به اجرای بیش از 100 برنامه در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: از این تعداد بیش از ۵۰ برنامه توسط سپاه و بیش از ۵۰ برنامه نیز توسط ادارات آموزش و پرورش، کتابخانه عمومی، ستاد نمازجمعه، ورزش و جوانان، شهرداری و شورای شهر، تبلیغات و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت برگزار می شوند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcaa6n6049nuy1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما