کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پیگیری های خبرنگار راه آرمان صورت گرفت؛

رسیدگی به وضعیت روند اجرای فاضلاب شهری زرند

30 شهريور 1400 ساعت 10:10

با توجه به مشکلات پروژه فاضلاب شهری برای مردم شهر زرند رسانه راه آرمان کرمان با توجه به درخواست های زیاد مردمی پیگیر حل این مشکلات از مسئولان امر شد.


به گزارش راه آرمان، با توجه به مشکلات پروژه فاضلاب شهری برای مردم شهر زرند رسانه راه آرمان کرمان با توجه به درخواست های زیاد مردمی پیگیر حل این مشکلات از مسئولان امر شد.

 مسئول کمیسیون عمرانی و شهرسازی شورای شهر، طی بازدیدهای صورت گرفته از پروژه فاضلاب شهری، صبح امروز با حضور اعضاء کمیسیون از مسئولان اجرایی طرح جهت شرکت در جلسه دعوت بعمل آورد تا با بیان پاره ای از مشکلات اجرای طرح و رسیدگی به مطالبات مردمی راهکارهای لازم اتخاذ شود.

 نکویی با بیان این مطلب که اجرای پروژه فاضلاب شهری زندگی مردم را مختل کرده و مشکلات عدیده ای را بوجود آورده اعلام کرد باتوجه به اینکه شورای شهر بعنوان یک نهاد مدنی و نظارتی موظف است نظارت لازم را داشته باشد روند اجرای پروژه علاوه بر رعایت قوانین و ضوابط مربوطه باید تسریع پیدا کند.

در جلسه ای که با حضور اعضاء کمیسیون اجرایی این طرح برگزار شد، تهیه و تنظیم نقشه جزییات اجرایی جدید به همراه دستورالعمل های لازم با توجه به شرایط مناطق مختلف شهری مصوب شد.

معرفی تیم تخصصی و نظارتی از طرف شورا به دستگاه های اجرایی جهت نظارت بر اجرای پروژه فاضلاب شهری.

 پیمانکاران و مجریان طرح موظف به اجرای جزییات و ضوابط مربوطه طبق دستورالعمل خواهند بود و با تایید ناظران شورا عملیات خاکبرداری و خاکریزی صورت خواهد گرفت.

و در پایان بازدید میدانی به همراه مجریان طرح و اعضاء کمیسیون صورت گرفت.


انتهای پیام/زرند


کد مطلب: 121506

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121506/رسیدگی-وضعیت-روند-اجرای-فاضلاب-شهری-زرند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir