کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

سرمنشأ اقتدار جهان اسلام، ایران اسلامی و دفاع مقدس است

29 شهريور 1400 ساعت 10:41

حسن علیدادی سلیمانی گفت: سر منشأ اقتدار و تولید قدرت در جهان اسلام، ایران اسلامی و دفاع مقدس است.



به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از سه فرمانده عالی رتبه استان که برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کردند، تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: مثالی را در این زمینه عنوان می کنم؛ هر یک از ما مواجه به جسم و روح هستیم و سه اصل مهم در بدن ما حاکم است و این سه اصل موجب می شود تا ما را از خطرات، کوران ها و برخی از گرفتاری ها نجات دهد و ملتی که این سه اصل بر آن حاکم باشد، حتما پیروز است.

وی با تأکید بر اینکه سر منشأ اقتدار و تولید قدرت در جهان اسلام، ایران اسلامی و دفاع مقدس است، عنوان کرد: اصل اول این است که تمامی اعضا و جوارح ما با هم همراه هستند و اولین اتفاق در دفاع مقدس، به رهبری امام خمینی(ره) با حضور نیروهای مسلح و بسیج انجام شد که این مسئله بسیار مهم است که در آن شرایط احساس می کردیم که یک جسم و همراه هستیم.

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه هماهنگی اصل دوم حاکم در جسم است، اظهار کرد: این اصل موجب پیروزی است و در دوران دفاع مقدس نیز سه نیروی ارزشمند در کنار بسیج، میدان عمل در دستشان بود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد: اصل سوم که بسیار ارزشمند است، همیاری و همدلی است که هر شرایطی که برای هریک پیش می آید دیگری نیز خود را در آن شریک می داند؛ همان مسئله ای که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 121507

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121507/سرمنشأ-اقتدار-جهان-اسلام-ایران-اسلامی-دفاع-مقدس

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir