تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳
۰
plusresetminus
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان:

خانواده تاثیر زیادی در بروز یا کاهش آسیب های اجتماعی دارد

سیدمهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: خانواده تاثیر بسیار زیادی در بروز یا کاهش آسیب های فرزندان و اعضای خود دارد، بنابراین نباید از نقش خانواده در پیشگیری از جرایم غافل شد.
خانواده تاثیر زیادی در بروز یا کاهش آسیب های اجتماعی دارد
به گزارش "راه آرمان" سیدمهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان  در بازدید از کانون اصلاح و تربیت کرمان افزود: مجموعه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در راستای پیشگیری از جرایم و کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی تلاش می‌کند.

وی خطاب به نوجوانان آسیب دیده اظهارداشت: افرادی در شرایط سنی شما می بایست در کانون گرم خانواده مشغول حرفه‌آموزی و تحصیل باشند و نه درگیر آسیب و محصور در چنین مکانی اما باید در نظر داشت که هر جرمی که اتفاق می‌افتد ناشی از یکسری علت ها است که باید شناسایی شوند.

قویدل بیان کرد: خانواده تاثیر بسیار زیادی در بروز آسیب ها دارد، ضمن اینکه محیط جامعه و سایر عوامل هم تاثیر گذارند و در برخی موارد کوتاهی از سوی یکی از موارد مذکور موجب بروز اشتباه و درگیری کودکان و نوجوانان می شود.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه بروز اشتباه پایان راه نیست و می توان به آغازی دوباره و تلاش و پیمودن راه جدید اندیشید، تصریح کرد: فارغ از همه مشکلات و محدودیت ها، قرار گرفتن در چنین محیطی انسان را به فکر وا می دارد تا قدردان موقعیت‌های خود باشد.

قویدل خاطرنشان کرد: تلاش ها و اقدامات خوبی در کانون اصلاح و تربیت انجام می‌شود و همه به دنبال یافتن راه حل برای رفع مشکلات نوجوانان آسیب دیده هستند و چنانچه هر فرد برای تغییر نگرش و تغییر رفتار خود تلاش کند روال حل مشکلات نیز سرعت می یابد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در پایان گفت: امیدوارم با تلاش مسوولین مرتبط و دست اندرکاران شرایط مساعدی برای شما نوجوانان آسیب دیده رقم بخورد البته نباید فراموش کرد که خودتان هم باید بخواهید و تلاش کنید و ناامید نشوید.


انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcfyydycw6d0ta.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما