تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹
۱
۱
plusresetminus
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان :

آغاز مرحله ویژه عضويابي و جذب پليس افتخاري "مرد" در هفته ناجا

سید عباس مصطفوی معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت:در راستاي توسعه امنيت پايدار و بهره گیری از ظرفیت های مردمی در حوزه نظم و امنيت طی هفته ناجا به صورت ویژه پلیس افتخاری جذب می کند.
آغاز مرحله ویژه عضويابي و جذب پليس افتخاري "مرد" در هفته ناجا
به گزارش "راه آرمان" سید عباس مصطفوی معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان در این خصوص گفت: به منظورمشاركت عمومی در بخشي از امور امنيتي و انتظامي ناجا و بهره گیری از توان و ظرفیت های مردمی در اهداف اجرائي نظم و امنيت، طرح عضويابي و جذب پليس افتخاري مرد در مجموعه انتظامی استان به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: این طرح در هفته ناجا سال جاری به مدت يك هفته به اجرا در می آيد و افراد علاقمند و با انگیزه جهت همکاری با رده های انتظامی سراسر استان عضویابی و پس از سير مراحل جذب بکارگیری خواهند شد.

 معاون نیروی انسانی پلیس استان با اشاره به اختصاص سهمیه مشخص برای يگان هاي تابعه استان یادآور شد: متقاضیان و افراد علاقمند می توانند در هفته نیروی انتظامی (17 تا 24 مهرماه جاری) به کلانتری یا دیگر رده های انتظامی محل زندگی  خود مراجعه و با تکمیل فرم ثبت نام به عنوان پلیس افتخاری با خادمان نظم و امنیت همکاری کنند.


انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcirzazut1arw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام چطوری میشه درسایت پلیس افتخاری ثبت نام کنیم؟
دوست دارم ثبت نام کنم