تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۰
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

خدمت رسانی رایگان شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک

به مناسبت هفته ی دفاع مقدس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک با همکاری نیروی مقاومت بسیج شهرستان شهربابک خدمت رسانی خود را به مناطق محروم آغاز خواهد کرد.
 
به گزارش راه آرمان از شهربابک، مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک با اشاره به اینکه اداره  دامپزشکی در کنار وظایف اصلی خود که نقش مهمی در تامین امنیت بهداشت سلامت جامعه دارد، نسبت به فعالیت های فرهنگی نیز توجه ویژه ای دارد، اظهار کرد: خدمات دامپزشكی به دامداران در سطح شهرستان هر سال در هفته دولت، 14 مهر روز دامپزشك، عيد قربان، ایام تاسوعا و عاشورا و هفته دفاع مقدس رايگان است.
 
مجید اسدی افزود : در هفته دفاع مقدس که از چهارشنبه آغاز می شود ، شبکه دامپزشکی شهربابک اقدام به معاينه و درمان دام های دامداران بی بضاعت در مناطق مسینان و روستای خبر خواهد کرد.
 
 
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در ادامه بیان کرد : واكسيناسيون عليه بيماری های هاری سگ ، تب برفکی گاوی ، آبله گوسفندی و بزی و همچنین بروسلوز گوسفندی در سراسر شهرستان به صورت کاملا رایگان از اقدامات دامپزشکی در این هفته می باشد.
 
 
اسدی در خاتمه خاطرنشان كرد: برگزاری كلاس های آموزشی در خصوص مبارزه با بيماری های مشترك دام و انسان و بهداشت جايگاه دام در مناطق دهج و استبرق از جمله اين خدمات است.

انتهای پیام/همت
https://armanekerman.ir/vdcdxf0fkyt0xk6.2a2y.html
منبع : الهام همت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما