کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمان:

آغاز سال تحصیلی، بزرگترین و پویاترین رویداد سالانه فرهنگی و اجتماعی ایران است

30 شهريور 1400 ساعت 19:15

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401- 1400 پیام مشترک صادر کردند.


به گزارش "راه آرمان"   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1401- 1400 پیام مشترک صادر کردند.

" هوالحکیم "

آغاز سال تحصیلی، بزرگترین و پویاترین رویداد سالانه فرهنگی و اجتماعی ایران است که روحیه نشاط، شور و سرزندگی را به جامعه منتقل می‌کند و نوید بخش آغاز دوره جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم است.

امروزه تقویت و ارتقای نظام آموزش ‌و پرورش و آموزش عالی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود. معلمان، جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نقش اساسی و انکارناپذیری در تحقق بیانیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب دارند. 

بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی، مسئولیت خطیری است و یقین داریم با برنامه ریزی مناسب و رعایت پروتکل های بهداشتی، جریان تعلیم و تربیت آینده سازان کشور به بهترین شکل دنبال خواهد شد.
اهتمام و تلاش معلمان عزیز را ارج مینهیم که با صبر و تعهد سرشار از عشق و آینده نگری در شرایط نوپدید زیستی، آموزشی و تربیتی جاری بویژه زیست‌بوم کرونا به امر آموزش و هدایت دانشجویان و دانش آموزان ادامه دادند و توانستند با پویایی بخشیدن به جریان آموزش، به تقویت آرامش در خانواده‌ها و جامعه و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند. بدون شک در سال جدید تحصیلی باز هم معلمان فرهیخته استان کرمان تصاویری ایثارگرانه از مجاهدت‌ علمی و آموزشی خلق و به رسالت خود به شایستگی عمل می‌کنند.

بدون تردید از هرگونه اقدام در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان، نوگرایی، تغییر در سبک مدیریت آموزشی، توانمندسازی اولیا و مربیان، تمرکز زدایی، توسعه عدالت آموزشی و توجه به برنامه‌های توسعه‌ محور در نظام آموزشی و تربیتی استان، طرح های مشترک عملیاتی اداره کل آموزش و پرورش با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی، دفتر فرهنگی-اجتماعی استانداری و دیگر ارگان ها حمایت می کنیم. 

اینجانبان ضمن گرامیداشت تقارن سال تحصیلی جدید با هفته شکوهمند دفاع مقدس و یاد و خاطره شهداء و رزمندگان دلاور ، آغاز سال تحصیلی 1401- 1400 را به همه دانش آموزان عزیز، معلمان و اساتید فرهیخته استان کرمان تبریک عرض می نماییم و توفیق روزافزون همه عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه دیارکریمان، از درگاه خداوند مسألت دارم. 

امید است با همکاری و همراهی تمامی مسئولان استان ، شــاهد افزایش اثربخشی و کارایی نظام آموزشی استـان و درخشش و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان و دانشجویان مستعد و علاقه مند استان در عرصه های گوناگون علمی و فرهنگی و باشیم.


حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان
علی زینی وند
استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش
استان کرمان



انتهای پیام/تاج الدینی


کد مطلب: 121549

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121549/آغاز-سال-تحصیلی-بزرگترین-پویاترین-رویداد-سالانه-فرهنگی-اجتماعی-ایران

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir