تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۷
۰
plusresetminus
صبح امروز در آستانه هفته دفاع مقدس باحضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در عنبرآباد افتتاح شد.
مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی افتتاح شد

به گزارش "راه آرمان" صبح امروز در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی؛ مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت؛ ایزدی سرپرست فرمانداری شهرستان عنبرآباد؛ سنجری فرمانده سپاه؛ امام جمعه موقت و جمعی از مسئولین مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در شهرک امام خمینی راه عنبراباد افتتاح شد.
اصغر مکار رئیس دانشگاه علوم پزشکی در آیین آغاز به کار مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در حسینیه شهرک امام خمینی (ره) عنبرآباد اظهار داشت: به برکت خون سردار شهید سلیمانی طرحی در راستای مدیریت بیماری کرونا با همکاری بسیج اجرا شد که طرح موفقی بود و دستاوردهای خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه مراکز واکسیناسیون با همکاری بسیج در اکثر شهرستانهای منطقه فعال هستند، افزود: امروز هم مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی عنبرآباد توسط بسیج سپاه عنبرآباد و با همکاری شبکه بهداشت این شهرستان راه اندازی شد.
مکارم تصریح کرد: در جنوب کرمان ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال دوز نخست واکسن را دریافت کرده اند و به نصف این آمار هم نوبت دوم تزریق شده است که آمار واکسیناسیون شهرستان عنبرآباد بیش از ۵۰ درصد است با مراکز موجود روزانه امکان تا ۲۰ هزار دوز تزریق واکسن وجود دارد که با توجه به شرایط ارسال واکسن این ظرفیت قابل افزایش است.
مکارم گفت: با توجه به فراهم شدن، امکان واکسیناسیون دانش آموزان اگر در مدارس جمعیت قابل توجه باشد و زمینه واکسیناسیون فراهم شود اقدام خوبی در تسریع واکسیناسیون دانش آموزان خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با توجه به ورود واکسن و همکاری نهادهای مختلف به ویژه بسیج بیشتر جمعیت در خطر واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.
ایوب سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد در این آیین اظهار داشت: این مرکز با حضور۱۵ نیرو که ۵ نیروی شبکه بهداشت و بقیه نیروهای بسیجی هستند، فعال است، مردم هر ساعت مراجعه داشته باشند واکسیناسیون انجام می شود.





انتهای پیام/ بهادری https://armanekerman.ir/vdcbs8b8grhb5sp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما