تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹
۰
plusresetminus
سردار ناظری فرمانده انتظامی استان:

پسربچه ۱۴ساله پس از ۹ روز از چنگال آدم ربایان آزاد شد

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش پلیس و مقامات قضایی پسر بچه ۱۴ساله که از غرب کشو ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان گیران در یکی از استان های شرقی کشور آزاد شد.
پسربچه ۱۴ساله پس از ۹ روز از چنگال آدم ربایان آزاد شد
به گزارش "راه آرمان" ظهر امروز سردار ناظری فرمانده انتظامی استان در سفر به شهرستان عنبرآباد گفت: با تلاش بی وقفه پلیس و مقامات قضایی پسر بچه ۱۴ساله که از غرب کشو ربوده شده بود پس از ۹  روز از دست گروگان گیران در یکی از استان های شرقی کشور  آزاد شد.
سردار ناظری در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: پسر بچه ۱۴ساله از استان های غرب کشور ۹ روز قبل به گروگان گرفته می شود و به استان های شرقی کشور منتقل می کنند.
وی گفت: با نیابت قضایی به این شهرستان و شناسایی افراد که از استان همجوار کرمان؛ در این استان اقدام به این عمل مجرمانه کرده بودند بلافاصله توسط پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضا متهمین شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان گفت: با اعزام نیابتی و انجام اقدامات اطلاعاتی در استان همجوار محل باند آدم ربایان شناسایی شد و در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی بدون کوچک ترین آسیبی گروگان آزاد و به عنبرآباد منتقل شد.
ناظری گفت: این پسر بچه بزودی به آغوش خانواده خود در غرب کشور بر میگردد و همین جا به تمام کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت مردم را دارند با هماهنگی دستگاه قضا با اشد مجازات برخورد خواهیم کرد.
سلیمانی دادستان عنبرآباد در این خصوص گفت: باتوجه به نیابت به دادسرای عنبرآباد مبنی بر گروگان گیری پسربچه ۱۴ساله از یکی از استان های غربی کشور به عنبرآباد واصل شد.
وی گفت: با استفاده از کارهای اطلاعاتی و ظرفیت سران طوایف و متنفذین جلسات متعددی برگزار شد و به لطف خدا محل اختفا گروگان گیران  در یکی از شهرستان های مرزی کشور شناسایی شد و با اعزام نیرو به این محل گروگان در صحت و سلامت از چنگال ادم ربایان آزاد شد و بزودی به آغوش گرم خانواده در غرب کشور باز خواهد گشت
دادستان عنبرآباد گفت: کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت مردم دارند دستگاه قضا و انتظامی با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد کرد.
محسن پسر بچه ۱۴ساله از تلاش نیروهای انتظامی برای آزادیش از چنگال آدم ربایان تقدیر کرد.

انتهای پیام/بهادری https://armanekerman.ir/vdcdkf0fxyt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما