تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
۰
plusresetminus
نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه درمجلس شورای اسلامی:

راه اندازی کارخانه درآلو رابر در دستور کار است/به زودی موانع اشتغال در شهرستان رابر رفع می شود

صمدالله محمدی گفت:شهرک صنعتی ظرفیتی بالقوه اشتغالزایی برای جوانان رابر به مرحله واگذاری زمین رسیده و راه اندازی کارخانه درآلو رابر در دستور کار است.
راه اندازی کارخانه درآلو رابر در دستور کار است/به زودی موانع اشتغال در شهرستان رابر رفع می شود
به گزارش " راه آرمان"؛ صمداله محمدی نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر وارزوئیه درجلسه امروز شورای اداری شهرستان رابر خدمت به مردم را یک فرصت دانست و گفت: رابر قلب تپنده مکتب شهید سلیمانی است از این رو مسئولان این شهرستان باید از شهید سلیمانی الگوی خدمت رسانی به مردم بگیرند و الگوی برای سراسری کشورباشند.

وی از رایزنی با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برای برگزاری یک برنامه جهانی سالانه در خورشان سپهبد شهید سلیمانی به منظور ترویج این سیره و مکتب شهید به میزبانی زادگاهش خبر داد.
محمدی همچنین، آغاز طرح مطالعاتی بزرگراه قنات ملک به گنجان، مطالعات اصلاح نقطه حادثه خیز اسکر، جاده رابر به کرمان را از برنامه های در دست پیگیری اعلام کرد و گفت: شهرک صنعتی ظرفیتی بالقوه اشتغالزایی برای جوانان رابر به مرحله واگذاری زمین رسیده و راه اندازی کارخانه درآلو رابر در دستور کار است.

وی عنوان کرد : مجوز ساخت ۲هزار واحد مسکونی در حوزه انتخابیه نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه پیگیری می شود.
محمدی افزود: زنجیره تولید عسل درشهرستان رابر به عنوان قطب تولید این محصول مقوی و مفید فراهم است و تسهیلات داده می شود.
وی با بیان اینکه معادن غنی درسطح شهرستان مجوز فعالیت دارند که موجب اشتغالزایی می شوند گفت: بزودی در زمینه اشتغال و شکوفایی اقتصادی شهرستان رابر اقدامات خوبی صورت می گیرد.
محمدی همچنین از پیگیری جدی کارخانه فرآوری گیاهان دارویی خبرداد و گفت: باورود شرکت گل گهر مطالعات این طرح انجام شده و کاراحداث کارخانه نیز درآینده ای نزدیک آغاز می شود.
نماینده مردم شهرستان های بافت و رابر و ارزوئیه، چرخه تولید عسل را حرکت به سمت خودکفایی دانست و اظهار کرد: بزرگترین معضل زنبورداران بازار فروش محصول است که با رایزنی و پیگیری های صورت گرفته ،اتکا هر میزان تولید عسل درشهرستان را خریداری می کند.
وی ازمسئولان تامین اجتماعی خواست تا زنبورداران تحت پوشش قرارگیرد.
در ادامه این جلسه از مدیران حوزه اجرایی و فعال ستاد کرونا شهرستان رابر تجلیل شد.
 
انتهای پیام / https://armanekerman.ir/vdciwzazyt1arw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما