تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۰
۰
plusresetminus
جانشین فرمانده سپاه ثارالله در بسیج اقشار خبر داد؛

واکسیناسیون کرونا در مناطق صعب العبور عشایری کرمان_بم

حجت الله پاداش گفت: در مناطق صعب العبور عشایری استان کرمان، تیم سیار و گرو‌ه های بسیجی، کار واکسیناسون کرونای عشایر را انجام می دهند.
واکسیناسیون کرونا در مناطق صعب العبور عشایری کرمان_بم
به گزارش راه آرمان،حجت الله  پاداش، جانشین تخصصی بسبج اقشار سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه، بسیج و مراکز بهداشت و درمان، واکسیناسیون عشایر استان کرمان در حال انجام است و تاکنون ۵۰ درصد عشایر استان کرمان و ۹۰ درصد عشایر شهرستان بم  در رده سنی  بالای ۱۸ سال علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.

وی افزود: در مناطق صعب العبور عشایری که عشایر نمی توانند برای واکسن خود به شهرستان مراجعه کنند نیز تیم  سیار و گرو‌ه های بسیجی کار واکسیناسون کرونای عشایر را انجام می دهند.

 پاداش با بیان اینکه در مناطق عشایری استان کرمان، ۲۰۰ تیم بسیجی برای واکسیناسیون عشایر همکاری می کنند و کار واکسیناسیون تمام عشایر بالای ۱۸ سال را انجام‌می دهند، تصریح کرد:  در شهرستان بم با حضور ۳ گروه و تیم سیار بسیجی تاکنون ۹۰ درصد عشایر بالای ۱۸ سال در بم واکسینه شده اند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله در بسیج اقشار  تاکید کرد:  امیدواریم در طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون عشایر را تا آخر به خوبی انجام دهیم.

مجتبی مشکی،  رئیس شبکه بهداشت بم نیز گفت: در شهرستان بم، ۶۷ مرکز برای تزریق واکسن علیه کرونا راه اندازی شده است و تاکنون در  ۷۹/۵ درصد افراد بالای ۴۰ سال  علیه کرونا در بم  واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه در مناطق عشایری و صعب العبور بم با همکاری سپاه و بسیج ،۹۰ درصد عشایر بم علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و دُز اول واکسن خود را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد:  تاکنون در شهرستان بم برای بیش از هزار نفر از عشایر، واکسیناسیون کرونا انجام شده است.

انتهای پیام/ س https://armanekerman.ir/vdcam6n6o49num1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین