تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۱
۰
plusresetminus
دو برند سونی و ال جی از پرطرفدارترین برندهای شناخته‌شده در بین تلویزیون‌های محبوب روز می‌باشند که در هر دو مدل LED و OLED به خوبی عمل کرده‌اند، اما بدیهی است که کیفیت و برخی ویژگی‌ها و امکانات این دو برند از تلویزیون‌ها بایکدیگر متفاوت بوده و به‌عبارتی هر کدام نقاط ضعف و قوت به خصوصی دارند.
کیفیت تلویزیون سونی بهتر است یا ال جی؟
به گزارش راه آرمان، اگر شما هم در جستجوی خرید بهترین تلویزیون باشید، احتمالا با نام‌های پرطرفدار سونی و ال جی در تلویزیون‌های معتبر روز آشنا شده‌اید. در واقع، دو برند سونی و ال جی از پرطرفدارترین برندهای شناخته‌شده در بین تلویزیون‌های محبوب روز می‌باشند که در هر دو مدل LED و OLED به خوبی عمل کرده‌اند. اما خب بدیهی است که کیفیت و برخی ویژگی‌ها و امکانات این دو برند از تلویزیون‌ها بایکدیگر متفاوت بوده و به‌عبارتی هر کدام نقاط ضعف و قوت به خصوصی دارند.
احتمالا می‌دانید که تلویزیون‌های LED و حتی برخی مدل‌های تلویزیون‌های OLED از پرطرفدارترین‌ها محسوب می‌شوند. شما با استفاده از مدل‌ها و برندهای باکیفیت تلویزیون‌های LED می‌توانید بهترین کیفیت تصویر را داشته و حتی سینما را تجربه کنید. بزرگترین مزیت تلویزیون‌های LED باریک بودن آن‌ها است که به‌واسطه این مزیت می‌توانند در هر مکانی نصب شده و به‌سادگی با آن مکان تطابق پیدا کنند. در برابر، تلویزیون‌های OLED قرار دارند که پهن‌تر از تلویزیون‌های LED بوده و به‌سادگی با هر مکانی تطابق پیدا نمی‌کنند. برند ال جی در حال حاضر، بهترین تلویزیون‌های OLED را ارائه می‌کند که این تلویزیون‌ها نیز طرفداران خاص خود را دارند.
سایر برندها نیز اگرچه به تولید تلویزیون‌های OLED می‌پردازند؛ اما در واقع همه آن‌ها از پنل OLED برند ال جی استفاده می‌کنند.
در این مقاله، دو تلویزیون سونی و ال جی از لحاظ کیفیت بایکدیگر مقایسه شده‌اند و در نهایت قیمت مدل‌های پرطرفدار این تلویزیون‌ها ذکر شده است.

مقایسه کیفیت تلویزیون‌های سونی با تلویزیون‌های ال جی
برای مقایسه تلویزوین‌های این دو برند از لحاظ کیفیت می‌توان ویژگی‌های زیر را ذکر کرد:
  • -تلویزیون‌های هر دو برند ال جی و سونی دارای کیفیت تصویرهای HD، Full HD و 4K می‌باشند.
    -کیفیت ساخت تلویزیون‌های ال جی نسبت به تلویزیون‌های سونی در اکثر مدل‌ها پایین‌تر است و در واقع تلویزیون‌های سونی از لحاظ کیفیت ساخت، کیفیت بالاتری نسبت به تلویزیون‌های ال جی دارند.
    -طراحی تلویزیون‌های سونی نسبت به تلویزیون‌های ال جی ساده‌تر است؛ در صورتی‌که تلویزیون‌های ال جی در اکثر مدل‌ها طراحی‌های منحصربه‌فردی دارند.
    -تلویزیون‌های سونی نسبت به مدل‌های ال جی پردازنده‌های قوی‌تری دارند.
    -برند ال جی پنل‌های انحصاری OLED را ارائه می‌دهد و در واقع تلویزیون‌های OLED این برند بین سایر کمپانی‌های فعال در این زمینه گسترده‌ترین مدل‌ها را دارد.
    -تلویزیون‌های OLED و NanoCell برند ال جی عملکردی بسیار عالی را ارائه می‌دهند.
    -همچنین تلویزیون‌های سونی نیز بهترین انتخاب برای تماشای محتواهای ورزشی و سریع محسوب می‌شوند.
    -تلویزیون‌های سونی به سیستم عامل Android TV مجهز شده‌اند و امکانات و برنامه‌های کاربردی بسیاری را پشتیبانی می‌کنند. اگرچه تلویزیون‌های ال جی نیز از سیستم عامل وب‌اواس بهره گرفته‌اند که غالبا امکانات و برنامه‌های متنوع‌تری را شامل می‌شود.
    -اکثر مدل‌های ال جی زاویه دید گسترده‌ای دارند که در مدل‌های تلویزیون‌های سونی این قابلیت کمتر از تلویزیون‌های ال جی به چشم می‌خورد.
    در رابطه با انواع مدل‌های تلویزیون‌های ال جی، گزارش‌های نقص فنی و خرابی بیشتری نسبت به سایر برندها وجود دارد. در حالی که دوام قطعات تلویزیون‌های سونی بالاتر است و عمر بالاتری دارند، به‌همین دلیل بیشترین میزان رضایت و کمترین میزان خرابی از تلویزیون‌های این برند گزارش شده است.
در نتیجه می‌توان گفت کیفیت کلی تلویزیون‌های ال جی از تلویزیون‌های سونی پایین‌تر است. در نتیجه بدیهی است تلویزیون‌های برند سونی قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها دارند؛ اما تلویزیون‌های ال جی نیز غالبا همراه با مناسب‌ترین قیمت نسبت به امکاناتشان ارائه می‌شوند.
قیمت تلویزیون‌های سونی
تلویزیون‌های سونی یک انتخاب بسیار مناسب و مطمئن در خرید تلویزیون محسوب می‌شوند که مدل‌های منتاژ لهستان هم دارند. همانطور که گفته شد کیفیت ساخت تلویزیون‌های این برند از سایر برندها بالاتر است و در واقع کیفیت ساخت آن‌ها بالاتر از حد متوسط می‌باشد. گرچه مدل‌های بالارده این تلویزیون‌ها قیمتشان بالا است؛ اما مدل‌های میان‌رده تلویزیون‌های سونی مانند سری 8 این تلویزیون‌ها نسبت به کیفیت ساختشان قیمت بسیار مناسبی دارند و از هر لحاظ از بهترین تلویزیون‌ها محسوب می‌شوند. در حال حاضر قیمت تلویزیون سونی بین 8 میلیون تا 38 میلیون تومان است.
قیمت تلویزیون‌های ال جی
همانطور که گفته شد، تلویزیون‌های سونی کیفیت ساخت بالاتری دارند. اما در برابر، تلویزیون‌های OLED برند ال جی بهترین نوع تلویزیون‌های اولد در بازار هستند که سایر برندهای تولید کننده تلویزیون نیز برای تولید این نوع از تلویزیون‌ها، از پنل‌های اولد برند ال جی استفاده می‌کنند. در کنار آن می‌توان گفت قیمت تلویزیون‌ ال جی نسبت به امکانات و ویژگی‌هایی که دارد بسیار مناسب است.
قیمت تلویزیون های ال جی به امکانات آن و تکنولوژی ساخت آن بستگی دارد. در حال حاضر می توان تلویزیون های ال جی را با قیمت بین 8 میلیون تومان تا 55 میلیون تومان در بازار خریداری کرد.
فروشگاه بانه تک با کادری مجرب و کار آزموده در کردستان، شهرستان بانه در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت دارد و در همان اول راه صداقت و مشتری مداری و تحویل کالای با کیفیت و اصیل به مشتریان را سر مشق کار خویش قرار داده و با وجود نوپا بودن، پیشرفت چشم گیری از لحاظ رضایت مندی مشتریان داشته است. شما عزیزان برای خرید تلویزیون با قیمت مناسب و اطمینان از اصل و سلامت کامل می توانید با شماره های 09904190074، 09904190072، 09903884006، 09183844801وشماره دفتر 08734240711 تماس حاصل نمایید و با بهترین قیمت خرید خود را انجام دهید.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcepz8zwjh8wni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین