تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۰
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فهرج:

جنگ باعث رشد مدیران جهادی شد

حمید ابراهیم آبادی گفت: جنگ باعث شد بهترین مدیران جهادی از آن رشد پیدا کنند و انسان های افسانه ای به مانند حاج قاسم پرورش داده شوند.
جنگ باعث رشد مدیران جهادی شد
به گزارش راه آرمان؛ حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج در آیین برگزاری رژه خودرویی و موتوری آغازین روز از هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: وقتی به ایران حمله شد تنها ۱۹ ماه از انقلاب گذشته بود و دشمن با تمام توانش پشت صدام ایستاده بود.

وی با اشاره به کمک مستقیم بیش از ۸۰ کشور به صدام برای حمله به ایران گفت: ما در جنگ، مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را ثابت کردیم و پرده از تزویر جهان خواران برداشتیم و دوستان و دشمنان خود را شناختیم.

فرمانده سپاه فهرج با بیان اینکه وقتی رهبر، فرمانده و روحیه عاشورایی نباشد قطعا ضربه میخوریم اضافه کرد: جنگ باعث شد بهترین مدیران جهادی از آن رشد پیدا کنند و انسان های افسانه ای به مانند حاج قاسم پرورش داده شوند.

ابراهیم آبادی تصریح کرد: اگر امروز در قله های علم قرار داریم و بهترین معماران، پزشکان و دانشمندان دنیا را داریم این ها محصول دفاع مقدس و عزتی است که جنگ تحمیلی به ما داد.

وی با اشاره به پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در صنعت دفاعی گفت: امروز پهبادهای افسانه ای آمریکا با سامانه سوم خرداد ما شکار میشوند، موشک های نقطه زن ما، زیردریایی ما و ناوهای ما جهان را دور میزنند و از جلوی چشمان خبیث آمریکا عبور می کند و آمریکا جرأت هیچ تعرضی به آنها ندارد.

فرمانده سپاه فهرج خاطرنشان کرد: افتخار کنید ایرانی هستید و در این نظام نفس میکشید و از نعمت ولایت بهره میبرید.

همجنین امیر باقری زاده فرماندار فهرج نیز ذر این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در طول این هفته از حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس تجلیل می شود.


وی افزود: این عزیزان همه هستی خود را در دوران دفاع مقدس گذاشتند تا به کشور و نظام جمهوری ایران آسیبی وارد نشود و از آن سال ها به بعد نیز در جای جای میهن عزیزمان خدمت و تلاش می کنند و با روحیه جهادی نقش ویژه ای در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

باقری زاده همچنین به اولین سالگرد شهادت شهید رئیسی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج اشاره و بیان کرد: شهید رئیسی سال گذشته در چنین روزی جان خود را برای حفاظت از امنیت منطقه و کشور فدا کرد؛ انشالله همه ما بتوانیم در حفاطت از نظام مقدس جمهوری اسلامی رهرویی برای این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdchwznzi23nimd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما