کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فهرج:

جنگ باعث رشد مدیران جهادی شد

31 شهريور 1400 ساعت 17:50

حمید ابراهیم آبادی گفت: جنگ باعث شد بهترین مدیران جهادی از آن رشد پیدا کنند و انسان های افسانه ای به مانند حاج قاسم پرورش داده شوند.


به گزارش راه آرمان؛ حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج در آیین برگزاری رژه خودرویی و موتوری آغازین روز از هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: وقتی به ایران حمله شد تنها ۱۹ ماه از انقلاب گذشته بود و دشمن با تمام توانش پشت صدام ایستاده بود.

وی با اشاره به کمک مستقیم بیش از ۸۰ کشور به صدام برای حمله به ایران گفت: ما در جنگ، مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را ثابت کردیم و پرده از تزویر جهان خواران برداشتیم و دوستان و دشمنان خود را شناختیم.

فرمانده سپاه فهرج با بیان اینکه وقتی رهبر، فرمانده و روحیه عاشورایی نباشد قطعا ضربه میخوریم اضافه کرد: جنگ باعث شد بهترین مدیران جهادی از آن رشد پیدا کنند و انسان های افسانه ای به مانند حاج قاسم پرورش داده شوند.

ابراهیم آبادی تصریح کرد: اگر امروز در قله های علم قرار داریم و بهترین معماران، پزشکان و دانشمندان دنیا را داریم این ها محصول دفاع مقدس و عزتی است که جنگ تحمیلی به ما داد.

وی با اشاره به پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در صنعت دفاعی گفت: امروز پهبادهای افسانه ای آمریکا با سامانه سوم خرداد ما شکار میشوند، موشک های نقطه زن ما، زیردریایی ما و ناوهای ما جهان را دور میزنند و از جلوی چشمان خبیث آمریکا عبور می کند و آمریکا جرأت هیچ تعرضی به آنها ندارد.

فرمانده سپاه فهرج خاطرنشان کرد: افتخار کنید ایرانی هستید و در این نظام نفس میکشید و از نعمت ولایت بهره میبرید.

همجنین امیر باقری زاده فرماندار فهرج نیز ذر این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در طول این هفته از حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس تجلیل می شود.


وی افزود: این عزیزان همه هستی خود را در دوران دفاع مقدس گذاشتند تا به کشور و نظام جمهوری ایران آسیبی وارد نشود و از آن سال ها به بعد نیز در جای جای میهن عزیزمان خدمت و تلاش می کنند و با روحیه جهادی نقش ویژه ای در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

باقری زاده همچنین به اولین سالگرد شهادت شهید رئیسی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج اشاره و بیان کرد: شهید رئیسی سال گذشته در چنین روزی جان خود را برای حفاظت از امنیت منطقه و کشور فدا کرد؛ انشالله همه ما بتوانیم در حفاطت از نظام مقدس جمهوری اسلامی رهرویی برای این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/عباسزاده


کد مطلب: 121592

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121592/جنگ-باعث-رشد-مدیران-جهادی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir