کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اولین روز از هفته دفاع مقدس؛

برگزاری رژه موتوری و خودرویی سپاه شهرستان جیرفت به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

31 شهريور 1400 ساعت 19:38

امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه همزمان با شروع هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های رژه یگان‌های موتوری نیروهای نظامی، ادارات و سازمان‌ها برگزار شد.


به گزارش آرمان کرمان از جیرفت؛ سرهنگ ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: در اولین روز از چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با شکوه و جلوه خاص و با حضور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه اجراء شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند یا حسین (ع) و در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی و زنده نگه داشتند.
وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهداء و رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان بماند و باید یاد همه شهداء زنده باشد و ما رهرو راه شهداء و به سیره شهداء عمل نمائیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: فرهنگ غنی دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب عاشوراست که ریشه در اعتقادات دینی و مذهبی ملت ما دارد.
سرهنگ بهروز گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و در آحاد جامعه است و شهداء و ایثارگران با جانفشانی توانستند عزت، شرف و افتخار را به عنوان گوهری تابناک در تاریخ بشریت ثبت کنند لذا گرامیداشت یاد آنان وظیفه‌ای ملی است.
وی هدف از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس را آشنایی نسل جوان با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال این مفاهیم ارزشمند به جوانان و همچنین زنده نگه داشتن یاد شهداء دانست.
انتهای پیام/


کد مطلب: 121598

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/121598/برگزاری-رژه-موتوری-خودرویی-سپاه-شهرستان-جیرفت-مناسبت-آغاز-هفته-دفاع-مقدس

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir