تاریخ انتشار :جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۹
۰
plusresetminus
فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان:

جوانان با قدرت پای انقلاب، عزت و عظمت این انقلاب ایستاده اند

منصور رحمانی گفت: اطمینان خاطر دارم که جوانان با قدرت پای انقلاب، عزت و عظمت این انقلاب ایستاده اند و ۴۱ سال درخت عظیم انقلاب اسلامی را با خون خودشان آبیاری کرده اند.
جوانان با قدرت پای انقلاب، عزت و عظمت این انقلاب ایستاده اند
به گزارش راه آرمان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور، سرهنگ منصور رحمانی فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌ گنجویی کرمان در محل مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌ گنجویی کرمان برگزار شد.

 سرهنگ منصور رحمانی در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک هفته دفاع مقدس به همرزمان در نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران خاطرنشان کرد؛ امروز امنیت موجود در کشور که دشمن جرات هیچ گونه چشم داشتی به کشور عزیزمان ندارد موهون زحمات، ایثار و مقاومت های نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان عنوان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری که  یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، مرکز آموزش صفرپنج کرمان بمناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی در مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌ گنجویی کرمان برگزار و یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌ گنجویی کرمان، آموزش رزم مقدماتی و آماده کردن سربازان جمهوری اسلامی برای شرکت در تمامی بحران هاست ابراز کرد: در جبهه های جنگ بیش از دومیلیون سرباز از همین مراکز آموزش و اعزام شدند و در کنار نیروهای پایه و مردمی از مرز و بوم دفاع کردند.

رحمانی با اشاره به نقش جوانان امروزی در دفاع از این مرزوبوم گفت: امروزه جوانان کشور، آموزه هایی که یادگرفته اند برگرفته از درس های مقاومت جبهه و جنگ است.

وی خاطر نشان کرد: اطمینان خاطر دارم که جوانان با قدرت پای انقلاب، عزت و عظمت این انقلاب ایستاده اند و ۴۱ سال درخت عظیم انقلاب اسلامی با خون خودشان آبیاری کرده و مطمئنا با تبیین نقش جوانان همانند خود در جبهه های هشت سال دفاع مقدس، ادامه دهنده راه آنها خواهند بود که دشمن جرات کوچکترین چشم داشتی را به کشور را پیدا نکند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم  از جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در ارتش جمهوری اسلامی با اهدای لوح سپاه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcexz8zejh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما