تاریخ انتشار :جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۲
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و روار در مجلس خبر داد؛

خبرخوش برای جانبازان قطع نخاعی استان

محمد مهدی زاهدی گفت: در تماس تلفنی که با قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتم وی موافقت خود را جهت دیدار با جمعی از جانبازان قطع نخاعی استان جهت ارائه مشکلات اعلام کرد.
خبرخوش برای جانبازان قطع نخاعی استان
به گزارش راه آرمان؛ محمد مهدی زاهدی با اشاره به دیدار با جمعی از جانبازان ضایعه نخاعی استان از آن‌ها به‌عنوان سمبل عزت و استقامت یاد کرد و گفت: شما حافظان جان‌ برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود:جانبازان نخاعی بر اثر عوارض ناشی از جنگ و مجروحیت و به دلیل شرایط خاص سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند که روحیه، صبوری و بردباری‌شان ستودنی است و ما از این حیث همواره خودمان را مدیون آن‌ها می‌دانیم و تمام تلاشمان را در جهت رفاه و آسایش این عزیزان بکار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: در این دیدار جانبازان قطع نخاعی به بیان مشکلات پیش رو و کمبود امکانات اشاره نمودند که در همان نشست با قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تماس و خواستار دیدار جانبازان قطع نخاعی استان با وی شدم.

زاهدی خاطر نشان کرد: وی با این درخواست موافقت و مقرر گردید هفته آینده به همراه جمعی از جانبازان قطع نخاعی استان با قاضی زاده هاشمی دیدار و به بیان مشکلات و مطالبات مربوطه خود بپردازند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcfmydytw6d0va.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما