تاریخ انتشار :شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۳
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهل یکمین سال گرامیداشت دفاع مقدس، زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در شهرستان سیرجان به صدا در آمد.
زنگ ایثار و مقاومت در سیرجان نواخته شد+ تصاویر
به گزارش راه آرمان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهل یکمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس، آیین نمادین زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه دبیرستان (دوره دوم) سجادیه سیرجان با حضور تنی چند از مسئولان، اولیاء و مربیان دانش آموزان برگزار شد.
اکبر محیا پور در ابتدای این مراسم با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری سال تحصیلی جدید در شهرستان سیرجان انجام شده است گفت: در شهرستان سیرجان 2800کلاس درس برای آموزش 64هزار دانش آموز سیرجانی مهیا شده است.

رییس آموزش پرورش شهرستان سیرجان اذعان کرد: شاهد آن هستیم که واکسیناسیون در کشور به سرعت در حال اجرا است و با گسترش واکسیناسیون و اطمینانی که نسبت به ایمنی دانش آموزان ایجاد خواهد شد، تعداد بیشتری از دانش آموزان در مدارس و فضاهای آموزشی حضور خواهند یافت.

وی گفت: سال تحصیلی جدید با سه رویکرد «تضمین سلامت،استمرار یادگیری، ارتقای کیفیت آموزش » آغاز شده است و بر اساس اولویت‌هایی که مشخص شده است دانش‌آموزان مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری، دانش‌آموزان هنرستانی برای دروس مهارتی و دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به مدرسه می‌روند.

وی گفت: سایر دانش‌آموزان، آموزش را فعلا از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) و مدرسه تلویزیونی دنبال می‌کنند.

محیاپور با بیان اینکه حضور دانش‌آموز کلاس اولی در مدرسه حداقل یکبار در هفته بوده و در ساعات طولانی نیست، اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان کلاس اولی در مدرسه صرفا جهت آشنایی دانش‌آموز با مدرسه و معلم است و قرار نیست که روند آموزش صرفا از این طریق باشد.





https://armanekerman.ir/vdciyzaz5t1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما