تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۰
۰
plusresetminus
رئیس اداره کتابخانه های عمومی کوهبنان خبر داد؛

بازگشایی مجددکتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان

خلیل الله باقی زاده گفت: کتابخانه‌های عمومی و سالن‌های مطالعه از ۲۷ شهریور بازگشایی شده و فعالیت‌های خود را با محدودیت‌هایی آغاز کرده‌اند.
بازگشایی مجددکتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان
به گزارش راه آرمان؛ خلیل الله باقی زاده در مورد آخرین وضعیت فعالیت کتابخانه‌های عمومی گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان کوهبنان به زرد، کلیه کتابخانه‌های عمومی آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان و اعضا هستند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی کوهبنان اظهار کرد: در وضعیت نارنجی فعالیت کتابخانه‌ها با محدودیت‌هایی مواجه بود و هم اکنون کتابخانه‌های عمومی هر روز به جز ایام تعطیلات رسمی جهت ارائه خدمات کتابخانه‌ای فعال بوده و سالن‌های مطالعه نیز  آماده ارائه خدمات هستند، استفاده از ماسک برای مراجعان الزامی است و امانت کتاب به صورت قفسه باز و با انتخاب مستقیم عضو انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در شهرستان تصریح کرد: اعضاء کتابخانه‌ها جهت امانت کتاب می‌توانند با استفاده از طرح پیک کتاب در قالب تماس تلفنی و یا ارسال درخواست حضوری از کتابخانه درخواست و در منزل دریافت کنند.

رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان اکید کرد: در ایام قرنطینه و تعطیلی موقت کتابخانه‌ها ، همکاران ما فعالیت‌های مؤثر و مفیدی از قبیل برگزاری پویش‌ها و مسابقات کتابخوانی وجشنواره کتابخوانی رضوی، معرفی کتاب و نویسنده در صفحات مجازی شخصی و کتابخانه‌ای  اینستاگرام، برگزاری محفل ادبی با حضور شاعران شهرستان ومهمان در بستر فضای مجازی اینستاگرام و... انجام داده‌اند.

خلیل الله باقی زاده خاطر نشان کرد: مدت زمان تعطیلی کتابخانه‌ها، به زمان عضویت اعضا اضافه و جرایم دیرکرد منابع امانتی نیز در این مدت بخشیده خواهد شد. 

انتهای پیام‌/نامجوکوهبنانی https://armanekerman.ir/vdcjovevxuqe8mz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما