تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۱
۰
plusresetminus
یادواره 2 شهید گمنام شهرستان عنبرآباد با حضور پرشور مردم؛ خانواده های معظم شهدا و مسئولان در محل پارک لاله های گمنام عنبراباد برگزار شد.
اولین یادواره 2 شهید گمنام در عنبرآباد برگزار شد
به گزارش "راه آرمان" به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره ۲شهید گمنام شهرستان عنبرآباد با حضور پرشور مردم؛ خانواده های معظم شهدا، سردار احمدیان راوی دفاع مقدس و مسئولان در محل پارک لاله های گمنام شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

سردار احمدیان راوی دفاع مقدس در یادواره  شهدای گمنام عنبرآباد گفت: رمز جاودانه شدن شهدای ما این بود که ولی خود را خوب شناختند.

وی افزود: رفتن جنگ و جنگیدن ملاک نیست بلکه انسان باید از سیم خاردار دل عبور کند.

راوی دفاع مقدس عنوان کرد: شهدای ما در مکتب سیدالشهداء و عاشورا درس خواندند و ولی خود را شناختند اما در همین مملکت عده ای با گران شدن برخی از اجناس، انگشت اشاره را به سمت ولی خدا نشانه گرفتند، اما در سختی ها ولی شناس شناخته خواهد شد.

سردار احمدیان بیان کرد: شهدای ما عاشق بودند، میل به زندگی داشتند، احساس داشتند اما ایشان وظیفه شناس بودند و از بهترین لحظات عمر خود گذشتند.

وی افزود: مدیران و مسئولین بدانید، برای مردمی خدمت می کنید که از بهترین فرزندان خود گذشتند تا این انقلاب روی پا بایستد.

سردار احمدیان با اشاره به تکلیف محور بودن شهدا خاطرنشان کرد: تکلیف شهدای ما ایجاد عزت برای کشور بود لذا مسئولین ما مراقب باشند جایی که دشمن صدای ما را می شنود اظهار عجز نکنند چراکه دشمن از اقتدار و عزت ایران ما هراس دارد.

این راوی دفاع مقدس گفت: شهدا اهل گریه و توسل به اهلبیت بودند تا به آن مقام والا دست یافتند.





انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcevz8zojh8wpi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما