تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴
۰
plusresetminus
عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس از المان شهید سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله در سازمان بسیج اقشار، مسئول بسیج کارمندان استان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمان رونمایی شد.
آئین رونمایی از المان سردار دلها در شرکت ملی فرآوردهای نفتی کرمان
به گزارش راه آرمان؛ عصر امروز از المان شهید سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله در سازمان بسیج اقشار، مسئول بسیج کارمندان استان و مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان  و جمعی از کارمندان و معاونین در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمان رونمایی شد.

 
 
امروز وظیفه ماست که مکتب سلیمانی را به سراسر دنیا انتشار دهیم

حجت الله پاداش جانشین فرمانده سپاه ثارالله درسازمان بسیج اقشار استان کرمان  در حاشیه  این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهد ای ۸ سال دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی به فرمایش حضرت آقا در رابطه با سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند شهید حاج قاسم سلیمانی خود یک مکتب بود  و امروز وظیفه همه ما است که این مکتب را به سراسر دنیا منتشر کنیم.

وی افزود: شهید سلیماتی پرورش یافته دو مکتب بود یکی مکتب امام  حسین (ع) که به عنوان مکتب عاشورایی  از آن یاد می کنیم و دیگری مکتب دفاع مقدس  که امروز ایشان را به شخصیتی تبدیل کرد که نه تنها ایرانی ها که همه دنیا به آن افتخار می کنند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله درسازمان بسیج اقشار استان کرمان عنوان کرد: دشمنان داخلی و خارجی همیشه به دنبال ارزشهای دفاع مقدس،  انقلاب و ارزشهای عاشورایی ما بوده و هستند بنابراین باید فضایی که  هم اکنون در کشور ایجاد شده و اتفاق خوبی که با روی کار آمدن دولت مردمی، انقلابی و جهادی  رخ داده کمک کنیم که  این قطار انقلاب به ریل خود باز گردد.

پاداش تاکید کرد: ما هم در سپاه  به عنوان بازوی اجرایی در کنار سایر  دستگاه ها به کمک دولت  خواهیم رفت و از او حمایت می کنیم.


 
عدم توقف صادرات نفت توسط کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس

سید باقر نورالدینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان همچنین در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: همسو با رزم بی امان دلاورمردان اسلام در عرصه نبرد با دشمن متجاوز، نیروهای پرتوان صنعت نفت، همگام با رزمندگان سلحشور اسلام در دوران دفاع مقدس، حماسه های جاودانی در صفحات تاریخ پر افتخار این مرزبوم ثبت کردند.

وی گفت: این مردان دلیر صنعت نفت، ضمن حضور در خطوط مقدم جبهه ها در سنگر اقتصاد و تولید، یک لحظه درنگ نکردند و با این که تاسیسات نفتی، واحدهای بهره برداری، مخازن ذخیره سازی نفت و گاز، خطوط انتقال نفت و اسکله های صادراتی زیر آتش دشمن بعثی قرار داشت، با عزم و اراده ای پولادین در راستای حفظ ظرفیت تولید نفت و گاز و تامین نیازهای داخلی و صادرات نهایت همت خود را به کار بستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان افزود: آنچه در روز ابتدای جنگ برای خانواده صنعت نفت اتفاق افتاد، فراتر از بمباران چند کارخانه و تاسیسات بود، زیرا حفار مردان ما در نخستین ساعات درگیری در منطقه ای که امروز آزادگان و جفیر می نامیم تا آخرین نفس مقاومت کردند، هر چند که در نهایت همراه با دکل های حفاری به اسارت دشمن درآمدند.

نورالدینی عنوان کرد: در منطقه دهلران و نفت شهر نیز افزون بر اینکه واحدهای بهره برداری نفت به صورت کامل به دست دشمن افتاده بود، تعداد چهار دکل حفاری نیز منهدم و به غارت رفت و تعدادی از همکاران هم شهید و اسیر شدند.

وی تصریح کرد: کارکنان صنعت نفت نیز در این دوران با تقدیم یک هزار و 200 شهید نگذاشتند صادرات نفت حتی یک روز هم متوقف شود، کاری که جمهوری اسلامی ایران را برنده قطعی جنگ نفت در هشت سال دفاع مقدس کرد.


 
انتهای پیام/نامجو
  https://armanekerman.ir/vdcf1ydy1w6d0va.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین