تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته دفاع مقدس دومین رزمایش لبیک یا امام خامنه‌ای به‌منظور توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه و ۱۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر بین خانواده‌های نیازمند با همکاری کمیته امداد و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در کرمان برگزار شد.
دومین رزمایش توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند در کرمان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ظهر امروز در این رزمایش که با حضور امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان و جمعی از مسئولان استان در فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه‌ای جنوب شرق ارتش برگزار شد گفت: ما معتقدیم کاری که در کشور به‌خصوص استان کرمان بین دستگاه‌های نظامی و نهادهای حمایتی مخصوصاً کمیته امداد در کمک‌رسانی به محرومان انجام می‌شود از برکات نظام و انقلاب است.

وی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۳ مانور خدمت‌رسانی با همکاری کمیته امداد و ارتش در استان کرمان برگزارشده است.

صادقی ادامه داد: هم‌چنین طی این مدت مانورهای کمک‌رسانی مشترکی نیز با همکاری کمیته امداد و دیگر مجموعه‌های نظامی ازجمله سپاه و نیروی انتظامی برگزارشده که این نشان‌دهنده وفاق و همدلی بین تمام مجموعه‌ها در استان است.

وی بابیان اینکه انجام رزمایش کمک‌های مؤمنانه باعث امیدبخشی در جامعه خواهد شد افزود: خدمات‌رسانی به نیازمندان در دورترین نقاط محروم قطعاً باعث امیدبخشی به این خانواده‌ها خواهد شد.

انتهای پیام https://armanekerman.ir/vdciuzazut1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین