تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
۰
plusresetminus
امیر غلامعلیان گفت: قطعنا کمک های مؤمنانه معطوف به هفته دفاع مقدس نیست و این کمک ها در طول سال و هم چنین تا زمان رفع فقر و محرومیت از چهره استان ادامه خواهد داشت. 
توزیع 1200 بسته معیشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان شهرستانهای کهنوج و جیرفت
به گزارش راه آرمان؛ امیر غلامعلیان  فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش ظهر امروز در رزمایش لبیک یا امام خامنه ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس در کرمان برگزار شد افزود: در قالب این رزمایش 1200 بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش 54 میلیارد ریال و 250 سری جهیزیه شامل هر سری 14 قلم کالای اساسی منزل به ارزش 75 میلیارد ریال با همکاری ارتش و کمیته امداد استان کرمان تهیه و بین خانواده های مناطق محروم کهنوج و جیرفت توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول هفته دفاع مقدس امسال این دومین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه است که با همکاری ارتش و کمیته امداد برگزار شده است. 

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش تصریح کرد: قطعنا این کمک های معطوف به هفته دفاع مقدس نیست و این کمک ها در طول سال و هم چنین تا زمان رفع فقر و محرومیت از چهره استان ادامه خواهد داشت. 

امیر غلامعلیان خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون 23 مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه با همکاری کمیته امداد و ارتش در استان  کرمان برگزار شده است.

انتهای پیام/نامجو https://armanekerman.ir/vdcaw6n6u49nu01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین