تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
۰
plusresetminus
محمدباقر اسلامی رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه معاونین دادگستری، مقامات ارشد قضایی و اعضای شورای قضایی استان با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن تجدید میثاق با شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، به مقام والای سردار سرافراز جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.
ادای احترام مقامات ارشد قضایی و اعضای شورای قضایی استان کرمان به مقام شامخ شهدا
به گزارش "راه آرمان"  محمدباقر اسلامی رئیس کل دادگستری استان کرمان، رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس دادگستری کل استان کرمان در حاشیه این آئین گفت: شهادت عالی ترین مرتبه ای است که انسان در دوران زندگی خود می تواند به آن دست یابد و از این رو است که دین مبین اسلام به موضوع شهید و شهادت توجه ویژه ای داشته است.

وی افزود: در دوران کنونی که مرزهای جغرافیایی معنای سابق خود را از دست داده اند، اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی و اعتقادی آن جلوه می کند و شهادت و روحیه شهادت طلبی فرزندان این مرز و بوم بزرگترین نماد اقتدار و صلابت این نظام و انقلاب اسلامی است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درحقیقت جوشش و رویش دوباره ای در انقلاب اسلامی ایران و در مسیر ولایت مداری ایجاد کرده و دنیا را مبهوت خود ساخته است.
بر پایه این خبر، حاضرین این جلسه پس از قرائت فاتحه مزار شهدا را عطرافشانی و گل باران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcgzq9q7ak9xu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما