تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷
۰
plusresetminus
علی زینی وند گفت: منع تاسیس مرغداری در استان با پیگیری‌ها و نشست‌های متعدد با مسئولان ارشد کشوری پس از ۱۵ سال برداشته شد و ما برای این مهم تلاش های زیادی انجام دادیم.
منع تاسیس مرغداری در استان پس از ۱۵ سال برداشته شد
به گزارش راه آرمان؛ استاندار کرمان علی زینی وند عصر امروز چهارم مهرماه در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: در قانون تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی و تنظیم بازار داخلی کالاهای کشاورزی به وزارت جهاد سپرده شده لذا تا ابلاغ این مصوبه، فعلا انجام وظایف به سازمان های جهادکشاورزی منتقل شود.
وی بیان کرد: دبیر کارگروه ستاد تنظیم استان کرمان رییس سازمان جهادکشاورزی شمال استان باشد اما کارگروه های جنوب به صورت مستقل تشکیل شود.
استاندار کرمان تاکید کرد: کارهای هماهنگی در بخش کشاورزی را از امروز رییس سازمان جهادکشاورزی شمال انجام دهد و سازمان صمت نیز مسئولیت های خودش را انجام دهد.
وی افزود: برای تشکیل دبیرخانه تا ابلاغ دستورالعمل صبر کنید و هر زمان دستورالعمل به استان ارسال شد بلافاصله جلسه تشکیل می دهیم و دبیر ستاد تنظیم بازار استان را معرفی می کنیم.
زینی وند با یادآوری اقدامات مسئولین برای گرفتن مجوز تاسیس مرغداری افزود: منع تاسیس مرغداری در استان با پیگیری‌ها و نشست‌های متعدد با مسئولان ارشد کشوری پس از ۱۵ سال برداشته شد و ما برای این مهم تلاش های زیادی انجام دادیم لذا دستگاه هایی که برای‌ تاسیس مرغداری باید مجوز صادر کنند در نظر داشته باشند که مجوز به افراد کاردان و کاربلد داده شود زیرا هر زمان که ظرفیت استان تکمیل شود، سامانه تاسیس مرغداری بسته می شود.
وی ادامه داد: اصلا شایسته نیست استانی به گستردگی کرمان نتواند مرغ خود را تامین کند لذا مسئولین مربوطه در صدور مجوزها پیگیری لازم را انجام دهند.
استاندار کرمان در ادامه درباره ۸۰۰ تن سبوسی که در انبارهای استان است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه امکان فاسد شدن یا آتش گرفتن این سبوس ها، لذا باید تدبیر اقتضایی برای حل مشکل کارخانجات و دامداران اتخاذ شود.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdccssqs12bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین