تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
۰
plusresetminus
همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت درمانگاه شهید ثمره سپاه زرند و بسیج جامعه پزشکی این ناحیه، ویزیت رایگان بیش از 150 بیمار در این مرکز درمانی به همراه تزریقات رایگان انجام شد.
ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه شهید ثمره سپاه زرند
به گزارش راه آرمان، سید رضا جعفری مسئول درمانگاه شهید ثمره ناحیه زرند با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت درمانگاه شهید ثمره سپاه زرند وبسیج جامعه پزشکی این ناحیه ویزیت رایگان بیش از ۱۵۰ بیمار در این مرکز درمانی به همراه تزریقات رایگان انجام شد.

در حاشیه این مراسم مراسم پرفیض زیارت عاشورا و نمایشگاه عکس دفاع مقدس برگزارگردید.

 اکبرکردی فرمانده سپاه زرند در بازدید از این مرکز درمانی به تبریک هفته دفاع مقدس به پرسنل این درمانگاه گفت:نباید تلاش کادر درمان را در دفاع مقدس فراموش کنیم و زحمات این قشر را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: پزشکان وپرستارانی که در سخت‌ترین شرایط در دفاع مقدس در کنار رزمندگان در خر مقدم بودند وب ه مداوی رزمندگان می‌پرداختند اما تا آخرین لحظه مجروحان را رها نمی‌کردند.

فرمانده سپاه زرند عنوان کرد: جلوه‌های ایثار پزشکان و پرستان را در طول سال‌های دفاع مقدس وبعد از دفاع مقدس هم شاهد هستیم اگر دیروز بحث دفاع وجنگ هشت ساله بود. بعد از دفاع مقدس حماسه کادر درمان در اردو‌های جهادی ومقابله با ویروس منحوس کرونا مثال زدنی است که بایستی قدر دان زحمات این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/زرند https://armanekerman.ir/vdcexz8zxjh8wfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما